آوریل 26, 2024

پیش فروش برج های منطقه 22 راهی برای صاحبخانه شدن

تاثیر افزایش قیمت بر تعداد معاملات

آخرین آمار مسکن در ماه آگوست به افزایش موجودی در میان تعدیل تقاضا اشاره دارد. در ماه آگوست با کاهش پیشنهادات خود در برنامه های وام ARM و غیر QM، میزان اعتبار وام مسکن مجددا کاهش یافت. به گفته انجمن بانکداران وام مسکن، با توجه به کاهش حجم کلی سرمایه گذاری در سال 2022، برخی از وام دهندگان با کنار گذاشتن برخی برنامه های وام برای پیش فروش دریاچه چیتگر ساده کردن ارائه خود، به ساده سازی عملیات خود ادامه می دهند.

آخرین آمارها از خرید و فروش آپارتمان

MCAI در ماه اوت با 0.5 درصد کاهش به 108.3 رسید. کاهش در MCAI نشان می‌دهد که استانداردهای وام در حال سخت‌تر شدن هستند، در حالی که افزایش در شاخص نشان‌دهنده کاهش اعتبار است. شاخص MCAI در مارس 2012 به 100 رسید. از شاخص های اجزای MCAI معمولی، MCAI جامبو 0.7 درصد کاهش و MCAI مطابق با 1.2 درصد کاهش یافت.

رقابت کارگزاری ها در پیش فروش آپارتمان های منطق 22

رقابت برای مسکن منجر به گزینه های کمتر، قیمت های بالاتر و فروش سریع تر می شود. در بازار مسکن فروشنده ، خریداران علاقه مند بیشتر از خانه های موجود هستند و همین امر زمان خرید خانه را به خصوص برای خریدارانی که بار اولی می کنند، دشوار می کند. طبق NAR، میانگین قیمت ملی برای خانه‌های موجود در اکتبر 384,800 دلار بوده که نسبت به ماه مشابه در سال 2021، 8.4 درصد افزایش داشته است.

این طولانی‌ترین رگه رشد سال به سال است که تا کنون ثبت شده است و 127 ماه را شامل می‌شود. با این حال، این سومین ماه متوالی بود که میانگین قیمت فروش پس از رسیدن به رکورد 413,800 دلار در ماه ژوئن، کاهش یافت، روند معمول فصلی قیمت ها پس از اوج گرفتن در اوایل تابستان کاهش یافت.

رشد تقاضای خرید و پیش خرید آپارتمان با افزایش حقوق کارکنان

آیا زمان خوبی برای خرید خانه برای اولین خریدار است؟

طبق نظرسنجی اخیر Fannie Mae، بسیاری از مصرف کنندگان برای خرید خانه در سال 2022 مردد هستند. حدود 67 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی انتظار دارند نرخ وام مسکن افزایش یابد و نگرانی ها در مورد ثبات شغل و افزایش قیمت مسکن وجود دارد. برخی از خریداران خانه شرایط فعلی بازار را آسان‌تر می‌بینند، در حالی که برای برخی دیگر خرید خانه دشوارتر است. روند افزایشی فعلی قیمت مسکن احتمالاً در طول سال ادامه خواهد داشت، که می‌تواند باعث کاهش قیمت برخی از خریداران احتمالی شود.

با این حال، پیش‌بینی می‌شود که قیمت‌ها با سرعت کمتری نسبت به سال ۲۰۲۱ افزایش یابد . نسبت بیشتری از پاسخ دهندگان جوان (18 تا 34 ساله) که معتقدند زمان بدی برای خرید خانه است. به نظر می رسد پیش فروش برج های چیتگر مزیت محیط نرخ پایین وام مسکن در سال گذشته برای خریدارانی که برای اولین بار خانه خریداری می کنند کاهش یافته است، و پیش بینی می شود که مقرون به صرفه بودن به محدودیتی حتی بزرگتر برای آنها در آینده تبدیل شود.

فروش نقدی خانه و آپارتمان و دریافت کمیسیون معاملات خرید و فروش توسط بنگاه داران

خرید آپارتمان به صورت شریکی

در سپتامبر 2022، خریداران برای اولین بار مسئول 29٪ از فروش بودند، بدون تغییر نسبت به آگوست 2022 و کمی بیشتر از 28٪ از سپتامبر 2021. طبق NAR، سهم سالانه خریداران برای اولین بار در سال 2021 34٪ بود. سرمایه گذاران انفرادی یا خریداران خانه دوم که فروش نقدی زیادی را تشکیل می دهند، 15 درصد از خانه ها را در ماه سپتامبر خریداری کردند که نسبت به 16 درصد در آگوست کاهش یافته است، اما از 13 درصد در سپتامبر 2021 افزایش یافته است.