آوریل 24, 2024

اتمام پیش فروش برج های منطقه 22 همزمان با رشد تقاضا

دلیل ایجاد حباب در قیمت آپارتمان

با این حال، این شرکت یک “کاهش قیمت” چشمگیر یا ریزش حباب مسکن مشابه آنچه در سال 2006 رخ داد، که بحران مالی جهانی و رکود بزرگ را تسریع کرد، پیش بینی نمی کند. کاهش 5 درصدی قطعاً کاهش قیمت را به همراه خواهد داشت، اما باعث نمی شود قیمت مسکن از کنترل خارج شود. به یاد داشته باشید که قیمت مسکن اتمام پیش فروش برج های چیتگر همزمان با رشد تقاضا برای چندین سال به طور پیوسته افزایش یافته است و در طول همه گیری COVID-19 به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

ریزش حباب قیمت آپارتمان های مسکونی در بازار مسکن

کاهش قیمت قابل توجه است، اما در طرح کلان، نسبتاً کم است. قبل از حباب مسکن در سال 2006، بازار مسکن ایالات متحده عمدتاً با روش‌های وام‌دهی بانکی بسیار پرخطر حمایت می‌شد که تقاضای مصنوعی برای مسکن ایجاد می‌کرد و به کسانی که توانایی مالی برای حفظ خانه‌های خود را نداشتند، اجازه می‌داد آن‌ها را خریداری کنند. به گفته تحلیلگران، بازار امروز شرایط مشابهی ندارد.

بررسی نوسانات قیمتی موجود در آپارتمان های اداری و تجاری

به گفته تحلیلگران، بازار امروز شرایط مشابهی ندارد. سرمایه اکونومیک پیش بینی می کند که نرخ وام مسکن تا سال 2023 به 6.5 درصد افزایش می یابد. به گفته متیو پوینتون، اقتصاددان ارشد املاک در کپیتال اکونومیکس، اگر رشد قیمت مسکن از پیش بینی های قبلی ما پیروی کند و تا اواسط سال 2023 به صفر برسد، پرداخت های وام مسکن بالاتر از نرخ خود باقی می ماند. اوج اوج اواسط دهه 2000 تا اواسط سال 2023.

کجا قیمت خانه در سال 2024 بیشتر افزایش می یابد؟

مجله فورچون برای دسترسی به آخرین تجزیه و تحلیل مسکن اختصاصی خود با Moody’s Analytics تماس گرفت و بر اساس آن، قیمت مسکن در سال 2023 صفر درصد افزایش می یابد – کاهش چشمگیری از رشد قیمت 19.7 درصدی که بازار مسکن در 12 ماه گذشته تجربه کرد. . با این حال، تحلیلگران پیش بینی می کنند پیش فروش دریاچه چیتگر که تغییرات قیمت در مناطق مختلف ایالات متحده به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود.

بررسی نوسانات قیمتی موجود در آپارتمان های اداری و تجاری

تجزیه و تحلیل وضعیت کنونی خرید و فروش آپارتمان توسط شرکت آمار و اطلاعات

در تجزیه و تحلیل خود، شرکت اطلاعات مالی محاسبه کرد که چگونه قیمت مسکن در 414 بازار منطقه ای مسکن بین سه ماهه چهارم سال 2022 تا سه ماهه چهارم سال 2024 احتمالا تغییر خواهد کرد . در میان 414 بازار بزرگ مسکن کشور، مدل پیش‌بینی مودیز آنالیتیکس پیش‌بینی می‌کند که 210 بازار در آستانه کاهش قیمت مسکن در دو سال آینده و 204 بازار در آستانه افزایش قیمت مسکن در دو سال آینده هستند.