آوریل 27, 2024

روند پیش فروش برج های چیتگر به چه شکل است؟

اخبار بازار مسکن

مردم در حال تماشای اخبار بازار املاک و مستغلات کانادا هستند و سعی می کنند بفهمند چرا املاک و مستغلات کانادا در حال افزایش است. در بازار مسکن کانادا چه می گذرد؟ آیا صاحبان خانه های کانادایی می توانند از پس هزینه بروند؟ کانادایی ها برای داشتن آزادی بیشتر و ادعای کنترل بیشتر بر امور مالی خود چه کاری می توانند انجام دهند؟ ما مشاور مالی نیستیم، بنابراین وبلاگ ما را مشاوره مالی نگیرید.

برای حباب املاک و مستغلات کانادا آماده شوید

کاری که ما انجام می دهیم این است که به شما کمک می کنیم تا به طور قانونی از کشورهایی مانند کانادا خارج شوید و از سیستم مالیاتی آنها خارج شوید. ما به همه کمک کرده ایم، پیش فروش برج های منطقه 22 از چندین میلیاردر و افراد مشهور آنلاین گرفته تا کارآفرینان و سرمایه گذاران هفت و هشت رقمی که می خواهند به طور قانونی به جایی بروند که با شما بهترین رفتار را دارد.

ما یک تیم جهانی داریم که خوشحال است تا زمانی که شما به طور کامل زندگی جدیدی را در کشور دیگر یا کشورهایی که مالیات کمتری می پردازید، آزادی شخصی بیشتر، فرصت های تجاری بهتر و سبک زندگی بهتری در آنها ایجاد کنید، به شما خدمت می کنند. هر موردی که ممکن است باشد، تماس بگیرید ، و ما به شما کمک می‌کنیم مالیات‌ها، فرآیند مهاجرت، و کل برنامه‌ریزی را برای انتقال زندگی‌تان به خارج از کانادا یا هر جایی برای آن موضوع مدیریت کنید.

مالیات خود را کاهش دهید و ثروت خود را متنوع کنید

Nomad Capitalist به بیش از 1000 مشتری با ارزش خالص کمک کرده است که رشد کنند و از ثروت خود در برابر مالیات های بالا و دولت های حریص محافظت کنند. بیاموزید که چگونه رویکرد حقوقی و جامع ما می تواند به شما کمک کند. ما از افراد زیادی در کانادا شنیده‌ایم که می‌پرسند چگونه می‌توانند از کانادا فرار کنند ، بنابراین ما تعدادی قسمت YouTube را برای کمک به این موضوع منتشر کرده‌ایم. یکی از چیزهایی که معمولاً می شنویم این است: “من نمی توانم از کانادا خارج شوم.”

قیمت املاک و مستغلات کانادا در دوره جاستین ترودو دو برابر شده است. این افزایش قیمت مسکن قطعا نه تنها به تورم یا اقتصاد کانادا بلکه به عوامل دیگر نیز مرتبط است. بله، املاک کانادا به طور مداوم در حال افزایش بوده است، حتی زمانی که بازار مسکن ایالات متحده در طول بحران مالی جهانی سقوط کرد، اما ما قبلاً چنین فروش املاک و مستغلات را ندیده بودیم. مردم در حال نقل مکان به دارایی های بزرگتر هستند و مایل به ارتقاء و پرداخت بیشتر پس از همه گیری هستند. املاک کانادا در همه جا وجود دارد.

علاقه سرمایه گذاران به بازار مسکن و خرید و فروش آپارتمان

میانگین قیمت خانه

فرض کنید در نوامبر 2015 برای ملکی در کانادا 430100 دلار کانادا پرداخت کرده اید. به سرعت تا فوریه 2022، فقط کمی بیش از شش سال بعد، این تعداد بیش از دو برابر شده و به 869000 دلار کانادا رسیده است. بیایید به نوامبر 2015 برگردیم و تصور کنید که خانه ای در کانادا خریده اید. شما 430000 دلار کانادا 100% وام به ارزش سهام نداشتید.

این برای شما 440000 دلار کانادا اضافی باقی می گذارد، با این فرض که شما برای هیچ چیز دیگری پرداخت نکرده اید. حالا این یک تکه پول خوب است که باعث می شود از پس رفتن برآیید. بلیط هواپیما برای همه اعضای خانواده به کشورهای نوظهور که ما در مورد آنها صحبت می کنیم، جایی که می توانید خانه را با پول نقد خریداری کنید.

اتحادیه املاک و مستغلات کانادا

انجمن املاک و مستغلات کانادا اعلام کرد که رقم بازار مسکن در فوریه 2022 نسبت به ماه مشابه در سال 2021 20.6 درصد بیشتر است. دولت فدرال اقدامات مختلفی را برای مهار قیمت مسکن ارائه کرده است و اخیراً خریداران خارجی را از خرید هر گونه املاک و مستغلات کانادایی منع کرده است، به این امید که این امر بر مقرون به صرفه بودن مسکن منعکس شود.

بهترین کشورها برای داشتن املاک و مستغلات

اکنون خانه های بزرگ 3000 یا 4000 فوت مربعی شاید لازم نباشد. به خصوص اگر مجرد هستید یا فقط یک زوج متاهل هستید. کمی کوچکتر کنید، و می توانید برای مسکن مقرون به صرفه به کشورهای اروپای شرقی، آمریکای مرکزی یا جنوبی، یا شاید حتی جنوب شرقی آسیا بروید.

املاک و مستغلات در کوالالامپور

اگر مایل به زندگی در شهرهای بزرگ نیستید، کوالالامپور پایتخت مالزی دارای قیمت‌هایی است. چه در حومه شهر و چه در مرکز شهر، املاک و مستغلات زیادی در کوالالامپور وجود دارد که می‌توانید آنها را پیدا کنید. پیش فروش دریاچه چیتگر بهترین بخش در این مورد؟ زمانی که در املاک و مستغلات مالزی سرمایه گذاری می کنید، می توانید اقامت دوم را از طریق برنامه ویزای MM2H مالزی دریافت کنید.

برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده توسط مشاوران املاک

املاک و مستغلات در تایلند

حتی می‌توانید با کسری از پولی که پس از فروش املاک خود در کانادا دارید، معاملات ارزان‌تری در تایلند دریافت کنید. مالزی یکی از کشورهایی است که می توانید با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خود اقامت دوم دریافت کنید که می تواند منجر به شهروندی شود. مهاجران نیز در تایلند زندگی می کنند . این کشور ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.