آوریل 20, 2024

پیش فروش دریاچه چیتگر راهی برای ایجاد امید صاحبخانه شدن

توقع مستاجر از مالک و ثبت آن در قولنامه

رئا لافلین، یک سازمان دهنده با First 5 Contra Costa، ​​یک ابتکار شهرستانی که بر دوران کودکی تمرکز دارد، گفت: “ما شاهد ترس و ناامیدی زیادی بودیم.” اما، او گفت، او همچنین دید که مردم شجاعت لازم را برای رفتن به شورا، تجمع، راهپیمایی، صحبت با مطبوعات و افشا شدن به گونه‌ای که من فکر می‌کنم مستاجران قبلاً از انجام آن خیلی می‌ترسیدند، پیش فروش برج های چیتگر احضار کردند، اما اکنون واقعاً احساس می‌کردند. آنها چیز زیادی برای از دست دادن نداشتند.»

افزایش امید صاحب خانه شدن با رشد اقتصادی

ترزا فاریاس، 36 ساله، گفت که از صحبت کردن در ملاء عام وحشت داشت، اما حتی بیشتر از این می ترسید که او، همسرش و سه فرزندش، 3 تا 14 ساله، مجبور به ترک خانه خود شوند. هنگامی که خانواده در ماه مه اخطار 361 دلاری برای افزایش اجاره بها دریافت کردند، او با گروه منطقه ای شهرستان ایست تماس گرفت، یک سازمان حمایت از والدین که توسط First 5 پشتیبانی می شد. آنها به او گفتند که شروع به زدن درب خانه کند و با همسایگانش صحبت کند.

سرمایه گذاری در بازار مسکن حومه

او به زبان اسپانیایی در خارج از خانه خود گفت: “من واقعاً نمی دانم قدرت من از کجا آمده است، می توانم در جمع صحبت کنم، بتوانم در مقابل شورای شهر صحبت کنم … از آنها بخواهم به ما در این موضوع کمک کنند.” خانه در آپارتمان کازا بلانکا. قانون حمایت از مستاجر کالیفرنیا افزایش اجاره بها را تا حداکثر 10 درصد در سال محدود می کند.

 اما بسیاری از انواع مسکن معاف هستند، از جمله مجتمع‌های کم‌درآمدی که توسط اعتبارات مالیاتی دولت تامین می‌شوند و به طور فزاینده‌ای متعلق به شرکت‌ها، شرکت‌های با مسئولیت محدود یا مشارکت‌های محدود هستند. مستاجرانی که جلسات شورای شهر را سیل کردند عمدتاً از چهار مجتمع مسکونی مقرون به صرفه، از جمله املاک خواهرخوانده دلتا پاینز و کازا بلانکا، که تخمین زده می شود 150 خانوار در ماه مه افزایش زیادی اجاره دریافت کردند، جذب شدند.

رشد قیمت املاک و مستغلات با افزایش عرضه در بازار

افزایش اجاره بها هرگز اثری نداشت و با حرکت شورای شهر به سمت تصویب تثبیت اجاره بها توسط صاحبخانه لغو شد. لوی به ایمیل هایی که به دنبال نظر بودند پاسخ نداد. مایکل باربانیکا، عضو شورا، که صاحب یک شرکت مدیریت املاک و مستغلات است، افزایش اجاره بها را ظالمانه خواند، اما گفت که شهر می‌توانست با دفتر دادستانی منطقه برای پیگرد قانونی مالکان شرکت‌های گران قیمت همکاری کند.

پیش فروش برج های چیتگر با ارزان ترین قیمت مصوب توسط کارگزاری های فروش

او گفت که در عوض، سقف اجاره تمام مالکان محلی را که برخی از آنها اکنون قصد فروش دارند، جریمه می کند. باربانیکا گفت: «آنها کسانی نیستند که افزایش 30 تا 40 تا 50 درصدی انجام می‌دهند، اما در تیراندازی متقابل گرفتار شدند.» اما، کارلسون گفت، شهر باید از حمایت های بیشتری از مستاجران عبور کند. او گفت که مجتمع آپارتمانی پر از سوسک ها است و همسایگان او آنقدر ترسیده اند که نمی توانند صحبت کنند.

ورود به بازار مسکن

او گفت که آپارتمان او در طول هشت سالی که در آنجا زندگی می کند، پیش فروش برج های منطقه 22 حداقل هفت بار زیر آب رفته است و عکس های تلفن همراه از توالت و وان حمام خود را که با آب زرد مایل به قهوه ای تیره پر شده بود را ورق می زد. در اکتبر 2020، او از آب که از آپارتمان طبقه بالا می‌ریخت سر خورد و لگنش در رفت.

او هرگز غرامت نگرفته است، از جمله تمام هدایایی که در هنگام پر شدن آب آپارتمان در شب کریسمس 2017 از دست داده است. دو ماه بعد، در فوریه 2018، مدفوع و ادرار از وان و توالت ها حباب زد. کارلسون گفت: «دو سطل پنج گالنی و یک کیسه کیسه پلاستیکی برایمان آوردند و مجبور شدیم به مدت پنج روز در آن سطل ها (ادرار و مدفوع کنیم) زیرا توالت ها از روی زمین منفجر شده بودند.

تماس با پشتیبانی شرکت تعاونی جهت دریافت نمایندگی پیش فروش برج های منطقه 22
حرف آخر

توالت ها همچنان غرغر می کنند که نشان دهنده انسداد است. آن وقت است که او آب را می بندد و منتظر می ماند تا لوله کش ها پشتیبان را پاک کنند. دوین ویلیامز، سازمان‌دهنده مستاجر، پس از اینکه والدینش در سال 2003 از سانفرانسیسکو نقل مکان کردند، در انطاکیه بزرگ شد، بخشی از مهاجرت ساکنان سیاه‌پوست مراکز شهر را برای خانه‌های ارزان‌تر در حومه‌های امن‌تر ترک کردند.

 این بازیکن 32 ساله از اینکه اکنون فرصت مشابهی برای مستاجرانی مانند کارلسون وجود ندارد، ناراحت است. او گفت: «مردم موظفند از داشتن شرایط زندگی قابل سکونت اطمینان حاصل کنند. و زندگی آنها فقط مورد استثمار قرار می گیرد زیرا مردم می خواهند پول در بیاورند.