مارس 29, 2024

کدام ارزش بیشتری دارد،پیش فروش برج های چیتگر یا خرید خانه؟

آیا مزایای مالی وجود دارد؟

اگر در حین بازسازی پوست کنده شود، ساییده شود یا کنده شود. همچنین این بدان معناست که حذف یا مزاحم رنگ سربی روی درها، پنجره‌ها، پله‌ها و نرده‌ها از طریق فرسودگی معمولی نیز می‌تواند شما و خانواده‌تان را در معرض خطرات سلامتی قرار دهد. ممکن است به اندازه کافی سرب وجود داشته باشد که برای سلامتی هر چیزی که آن را بلعیده یا استنشاق می کند مشکل ایجاد کند. تمایل به جویدن در اطراف طاقچه ها، درها و غیره دارند. این یک تهدید قابل توجه است.

آیا مزایای مالی وجود دارد؟

برخی از علائم مسمومیت با سرب را می توان  در اینجا یافت . رنگ سربی هنوز در میلیون ها خانه وجود دارد، گاهی اوقات در زیر لایه های رنگ جدیدتر. تا آنجا که چیزهایی که می تواند برای صاحبان خانه بسیار استرس زا باشد،پیش فروش دریاچه چیتگر به خصوص اگر در حال فروش هستید، آزبست درست است.اول از همه، اگر خانه شما یک خانه تاریخی یا قدیمی نیست، احتمال کمی وجود دارد که رنگ سربی در خانه خود داشته باشید.

تامین مالی خود را تضمین کنید

بر پایه سرب منبع خطرناکی از سرب است، اما می توان اقدامات احتیاطی را برای کاهش قرار گرفتن در معرض آن انجام داد. بازرسی  خانه  بهترین راه برای فهمیدن وجود رنگ سربی در خانه است.رنگ آمیزی روی رنگ سرب یک راه حل مناسب است  اما تنها زمانی موثر است که روکش قدیمی رنگ سرب تراشه یا پوسته نشده باشد. اکثر مشاوران املاک توصیه می کنند اگر در حال فروش هستید، خانه خود را رنگ آمیزی کنید، حتی اگر خانه شما رنگ سربی نداشته باشد.

تامین مالی خود را تضمین کنید

علاوه بر این، برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض تراشه های رنگ سرب و گرد و غبار، ناحیه محصور شده باید در طول زمان نظارت شود.فروش خانه با رنگ سربی چه قانونی دارد؟در حالی که فروش یک خانه با سرب ممکن است چالش برانگیز باشد، اما این امکان پذیر است  اگر از تعهدات قانونی خود به عنوان یک فروشنده مطلع باشید. شما باید یک  بیانیه افشای فروشنده داشته باشید  که حقایق شناخته شده در مورد وضعیت خانه شما را شرح دهد.

برای هزینه های اضافی آماده شوید

رنگ سرب موضوعی است که یک افشای اجباری فدرال است. پیش فروش پروژه پرشین آبشار قانون سرب  در سال  تصویب شد، و نحوه برخورد با خانه های دارای رنگ سربی را برای همه طرف های اصلی نگران  فروشندگان، خریداران، صاحبان اجاره، اجاره دهندگان، مشاوران املاک و غیره دیکته می کند. همه نمایندگان املاک و مستغلات باید با قانون رنگ سربی مطابقت داشته باشد.یک چیز خوب این است که عایق در دیوارهای غیرقابل دسترس به احتمال زیاد خطر مستقیمی ایجاد نمی کند.

برای هزینه های اضافی آماده شوید

اگر قصد دارید دیوارهای خانه را خراب کنید یا پروژه گسترده دیگری انجام دهید، بهتر است آزبست را بردارید. باز هم، حذف می تواند بسیار گران باشد  هزینه حذف کل خانه است.خانه های قدیمی معمولا دارای آفت هایی هستند که در داخل آن زندگی می کنند، به خصوص اگر خانه سال ها خالی باشد. در حالی که برخی از آفات فقط ناراحت کننده هستند، برخی دیگر می توانند برای سلامتی شما کاملاً خطرناک باشند.

خط آخر

به عنوان مثال، ممکن است در خانه حضور داشته باشند. یک شرکت آفات می تواند به و جلوگیری از مشکلات بعدی کمک کند. از سوی دیگر، موضوعی کاملاً متفاوت هستند. متاسفانه بسیاری از خانه های دارند. و برخی از مناطقی که آلوده شده اند ممکن است بدتر از آنچه به چشم می آید باشند. آسیب سوسک پودری قدیمی ممکن است در خانه های قدیمی نیز مشکل ساز باشد تقریباً مسلم است که سیستم الکتریکی نیاز به به روز رسانی دارد. بیشتر مسائل الکتریکی را می توان به عنوان یک مشکل ایمنی یا یک ناراحتی طبقه بندی کرد.

به عنوان مثال، خانه های قدیمی معمولاً پریز برق کافی ندارند. این یک مسئله راحتی است. از طرف دیگر، اگر سیم کشی آنقدر قدیمی باشد که سیم در معرض خطر قرار گیرد، خطر ایمنی است  آتش سوزی الکتریکی، شوک، اتصال کوتاه و قطع برق ممکن است رخ دهد. تابلوهای سرویس برق و کلیدهای مدار نیز ممکن است خراب شده باشند و نیاز به تعویض داشته باشند. برای انجام هر گونه کار برقی ضروری در خانه به یک برقکار مجاز متکی باشید.