آوریل 18, 2024

چگونگی خروج از قرارداد پیش فروش برج های منطقه 22

چه اتفاقی می افتد وقتی یک مستاجر اجاره نامه را به طور غیرقانونی نقض می کند؟

راه های انگشت شماری وجود دارد که یک مستاجر می تواند بدون پرداخت هزینه از اجاره نامه خارج شود. دو مستأجر آینده نگر در حال بررسی قرارداد به عنوان یک عامل اجاره هستند. چند مورد وجود دارد که یک مستاجر می تواند به طور قانونی اجاره نامه را بشکند.

چه زمانی مستاجر می تواند از نظر قانونی قرارداد اجاره را بشکند؟

اگر ملک غیرقابل سکونت یا غیرقانونی باشد، مالک مستاجر را مورد آزار و اذیت قرار می دهد، پیش فروش برج های چیتگر مستاجر وظیفه نظامی دارد، یا اگر مستاجر قربانی خشونت خانگی باشد، مستاجر می تواند از نظر قانونی اجاره نامه اجاره را زیر پا بگذارد. ما در مورد هر دلیل به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت و به شما نشان خواهیم داد که مالکان چه کاری می توانند انجام دهند تا از شکسته شدن قراردادهای اجاره جلوگیری کنند.

اگر آپارتمان استانداردهای قابل سکونت را نقض کند، اگر مالک مستاجر را مورد آزار و اذیت قرار دهد، اگر مستاجر تغییری در دستورات ایستگاه نظامی دریافت کند، اگر مستاجر قربانی خشونت خانگی شده باشد، یا اگر آپارتمان غیرقانونی باشد، ممکن است مستاجران بتوانند از نظر قانونی قرارداد اجاره را بشکنند. به عنوان یک صاحبخانه، می توانید با حفظ وضعیت خوب ملک و برخورد محترمانه با مستاجران خود از اجاره نامه های شکسته جلوگیری کنید.

اسناندارد های سکونت در آپارتمان

 شما همچنین باید مطمئن شوید که قانون را درک کرده اید، تا به طور غیرقانونی وارد محل نشوید، که می تواند علاوه بر اجاره نامه شکسته منجر به شکایت شود. ملکی که استانداردهای سکونت را نقض می کند. قانون ، مالکان را ملزم می کند که ملک را در شرایط مناسب و قابل سکونت نگهداری کنند. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • اطمینان از دسترسی مستاجران به آب جاری
  • تهیه سطل زباله مناسب برای زباله
  • تمیز نگه داشتن فضاهای مشترک
  • انجام تعمیرات
  • رعایت قوانین ایمنی و بهداشتی

در صورت عدم نگهداری ملک مستاجر می تواند شکایت بهداشتی یا ایمنی ارائه کند. اگر مستاجر بخواهد به گروه ایمنی یا بهداشت شهر شکایت کند، یک بازرس به ملک مراجعه می کند تا ببیند آیا این شکایت شایستگی دارد یا خیر. اگر بازرس تشخیص دهد که این ادعا معتبر است، یک اخطار تخلف به صاحبخانه ارسال می شود که در آن باید طی چند روز معین مشکل را برطرف کنید.

افزایش بی سابقه ساخت و ساز در منطقه 22 و پیش فروش دریاچه چیتگر

ارائه اخطار کتبی

مستاجر می‌تواند با ارائه اخطار کتبی مبنی بر وجود یک تخلف بهداشتی یا ایمنی که نیاز به تعمیر دارد، مستقیماً با مالک شکایت کند. قوانین ایالتی در مورد مدت زمان پاسخگویی و رفع تخلف متفاوت خواهد بود. در اکثر ایالت ها، اگر صاحبخانه نتواند یک نقض قابل توجه بهداشتی یا ایمنی را برطرف کند (بیش از یک تعمیر ساده)، ممکن است به طور قانونی به مستاجر اجازه داد ه شود که قرارداد اجاره را زیر پا بگذارد.

برای شکستن قرارداد اجاره به دلایل قابل سکونت، مستاجر باید اخطار کتبی در مورد قصد خود برای فسخ قرارداد ارائه دهد. بسته به قانون ایالتی، مستاجر باید چند روز پس از اخطار منتظر بماند تا بتواند از خانه خارج شود، مگر اینکه نقض بهداشت یا ایمنی آنقدر شدید باشد که مستاجر را ملزم به نقل مکان فوری کند.

مالک قوانین ورود را نقض می کند یا مستاجر را آزار می دهد

مستاجر معمولاً باید حکم دادگاه را دریافت کند تا صاحبخانه را مجبور به توقف این رفتار کند. اگر موجر حکم دادگاه را نقض کند و از ترک رفتار امتناع کند، مستاجر می تواند اخطار دهد که اجاره را فسخ خواهد کرد. یک مالک معمولاً باید حداقل 24 ساعت قبل از اینکه حق ورود به واحد اجاره مستاجر را داشته باشد، اطلاع دهد. علاوه بر این، پیش فروش دریاچه چیتگر برای ورود به آپارتمان باید دلیل قانونی داشته باشید، مانند:

  • برای بازرسی واحد
  • برای انجام تعمیرات
  • برای نشان دادن واحد به مستاجران احتمالی
خرید و فروش آپارتمان های لوکس فول امکانات در دریاچه

مستاجر ممکن است حق فسخ قرارداد اجاره را داشته باشد اگر:

  • مالک سعی می کند به دلایلی که از نظر قانونی مجاز نیست، اجاره مستاجر را وارد کند
  • شما تلاش های مستمری برای ورود به واحد مستاجر بدون اطلاع قبلی انجام می دهید
  • صاحبخانه مستاجر را آزار می دهد