مارس 28, 2024

پیش فروش دریاچه چیتگر و تاثیر کاهش عرضه آپارتمان در قیمت ها

بررسی دلایل افزایش قیمت آپارتمان های مسکونی و اداری

اگر جنگ دوم کره آغاز شود، قیمت املاک و مستغلات به شدت کاهش خواهد یافت. هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت که خانه یا آپارتمان هر کسی از نظر ساختاری دست نخورده باقی بماند، چه رسد به اینکه هرگز به ارزش قبلی خود بازگردد. چشم انداز جنگ آینده لزوماً چیزی نیست که بتوان روی آن شرط بندی کرد یا به یک دارایی قیمت داد. پیش فروش برج های چیتگر با این وجود، کره شمالی یک علامت عجیب و غریب است.

تاثیر کاهش عرضه آپارتمان در سال های اخیر بر قیمت مسکن

 در دراز مدت، احتمال درگیری که بر سرمایه گذاران املاک و مستغلات تأثیر می گذارد، کاملاً ناچیز نیست .در سئول ملک نخرید: شما گزینه های بهتری دارید بازارهای مسکن در حباب وجود ندارند. به عنوان یک سرمایه گذار جهانی، از تنوع بیشتری از گزینه ها لذت می برید. شما مجبور نیستید بین مکان های یک شهر، کشور یا حتی قاره یکی را انتخاب کنید.

پیش بینی آینده بازار املاک و مستغلات با توجه به شرایط کنونی آن

مطمئنا، برخی از جنبه های مثبت برای خرید املاک و مستغلات در سئول وجود دارد. وون کره ای در میان باثبات ترین ارزهای جهان قرار دارد و مالکیت زمین خارجی نیز بر اساس مالکیت آزاد مجاز است. اما مکان های نزدیک در آسیا نیز از همین عوامل سود می برند. سنگاپور و تایوان، فقط برای ارائه دو مثال، قطب های فناوری بین المللی توسعه یافته با ارزهای ثابت هستند.

 مانند کره، هر دوی آنها نیز اجازه مالکیت خانه خارجی را می دهند. با وجود یکسان بودن همه عوامل دیگر، چرا بازار املاک را با کاهش جمعیت در حال وقوع و احتمال وقوع یک جنگ بزرگ در طول عمرتان انتخاب کنید؟ قیمت برج ارکیده ما معتقدیم فرصت های سرمایه گذاری فراوانی در سراسر بازارهای املاک و مستغلات آسیا وجود دارد. اما متاسفانه سئول یکی از آنها نیست.

بررسی دلایل افزایش قیمت آپارتمان های مسکونی و اداری

رشد قیمت مصالح ساختمانی و تاثیر آن بر میزان ساخت و ساز آپارتمان

با این حال، کره قطعا سنگاپور یا هنگ کنگ نیست ، و سئول نیز همان هدفی را که هر یک از این دو شهر انجام می دهد، انجام نمی دهد. سئول به سادگی مانند سنگاپور یا هنگ کنگ به عنوان یک مرکز مالی جهانی عمل نمی کند. در همین حال، خطرات جمعیتی و ژئوپلیتیکی کره جنوبی نیز در این شهرها موضوع مهمی نیست. بنابراین باید به خاطر داشته باشید.