آوریل 18, 2024

برنامه پیش فروش دریاچه چیتگر توسط انجمن مشاوران املاک چیست؟

قوانین مصوب شده مجلس در خصوص خرید و فروش آپارتمان مسکونی ، اداری و تجاری

منطقه برنامه ریزی جامعه اوتای مسا-نستور در منطقه جنوبی شهر واقع شده است و از شمال به چولا ویستا، از شرق به جامعه اوتای مسا، از جنوب به دره رودخانه تیجوانا و جامعه سان یسیدرو محدود می شود. ، و در غرب توسط ساحل امپریال. 20 درصد منطقه برنامه ریزی شامل مدارس، پارک ها، ترانزیت و سایر امکانات عمومی است، پیش فروش برج های منطقه 22 در حالی که کاربری های خالی، توسعه نیافته، کشاورزی و استخراج و فرآوری مواد معدنی 15 درصد باقی مانده را تشکیل می دهند.

برنامه ریزی انجمن مشاوران املاک در راستای قیمت گذاری

Emerald Hills محله نسبتا خوبی در سن دیگو برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. محله ای آرام با فضاهای سبز فراوان در نزدیکی آن برای بازدید ساکنان است. اکثر مناطق در این محله آرام هستند، زیرا سر و صدای خیابان ها و سایر نقاط شهر به ندرت مطرح می شود. از شمال با پارک اوک و مسیر ایالتی کالیفرنیا 94، از غرب با خیابان کولاس ویو و خیابان اقلیدس، از شرق با انکانتو، و از جنوب با پارک والنسیا و خیابان بازار همسایه است. معابر اصلی شامل جاده کلتون و خیابان رازول است.

تغییر معماری داخلی آپارتمان ها

اکثر خانه‌های فروش در این محله در مکان‌هایی قرار دارند که برای پیاده‌روی چندان مناسب نیستند زیرا انجام نیازهای روزمره گاهی اوقات مشکل است. ارزش خانه معمولی در Emerald Hills 659,983 دلار است که 33.0٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. یکی دیگر از مناطق شهری که برای سرمایه گذاری عالی است مرکز شهر / مرکز شهر است. این یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در کالیفرنیا است.

 این شهر به ساکنان احساس شهری متراکم می دهد و بیش از 70 درصد ساکنان خانه های خود را اجاره می کنند. بنابراین به دلیل تقاضای زیاد، محله ای عالی برای خرید ملک های اجاره ای است. مدارس دولتی مرکز شهر بالاتر از حد متوسط ​​هستند. زندگی شبانه خوبی با رستوران ها، بارها و مکان های تفریحی ارائه می دهد. Niche.com رتبه 25 را در میان بهترین محله ها برای زندگی در سن دیگو قرار داده است.

قوانین مصوب شده در خصوص خرید و فروش آپارتمان مسکونی ، اداری و تجاری

پیدا کردن ارزان ترین آپارتمان در تهران

ارزان ترین یا مقرون به صرفه ترین محله ها برای اجاره در سن دیگو عبارتند از: آلتا ویستا، جایی که متوسط ​​اجاره بها 1100 دلار در ماه است، برادوی هیتز، جایی که اجاره دهندگان به طور متوسط ​​1100 دلار در ماه می پردازند، و Emerald Hills، جایی که میانگین اجاره 1100 دلار در ماه است. ، Encanto، که در آن اجاره‌دهندگان به طور متوسط ​​1383 دلار 1100 دلار در ماه می‌پردازند، Jamacha Lomita با متوسط ​​اجاره بها 1100 دلار، و Skyline، که در آن میانگین قیمت اجاره 1100 دلار است.

به غیر از سان دیگو، می توانید در چندین بازار املاک و مستغلات دیگر در کالیفرنیا نیز سرمایه گذاری کنید. کالیفرنیا دارای ششمین اقتصاد بزرگ در کل جهان است. این امر عمدتاً ناشی از تولید نوآورانه آن، بخش‌های فناوری سنگین در ایالت و موارد دیگر است. به غیر از بازار املاک و مستغلات سن دیگو، می توانید در بازار داغ دیگری در سن خوزه نیز سرمایه گذاری کنید. پیش فروش برج های چیتگر سن خوزه بخشی از دره سیلیکون است، جایی که 100000 دلار در سال یا حقوق بالاتر از شرکت های فناوری رقیب، هزینه املاک و مستغلات را بالا برده است.

ارزان ترین واحد های آپارتمانی موجود در برج های منطقه 22

ارزش گذاری بر روی املاک و مستغلات

اما در مورد خود بازار مسکن سن خوزه چطور ؟ سن خوزه سومین شهر بزرگ کالیفرنیا است که حدود یک میلیون نفر را در خود جای داده است. این کشور دارای بالاترین هزینه زندگی در هر منطقه ای در ایالات متحده است و یکی از گران ترین بازارهای مسکن در این کشور است. اگر می خواهید در املاک و مستغلات سن خوزه سرمایه گذاری کنید، ممکن است نیازی به خرید و بازسازی نداشته باشید.

 در عوض، اگر املاک صنعتی یا تجاری در نزدیکی کارفرمایان اصلی می شناسید، ممکن است نیاز به تبدیل به مسکن کارمند داشته باشند، که می توانید اکنون آن را بخرید و نگه دارید تا زمانی که به فروش برسد.