آوریل 25, 2024

پیش فروش دریاچه چیتگر تنها با 800 میلیون از طریق سایت دیوار

حداقل سرمایه ی مورد نیاز جهت خرید و پیش خرید آپارتمان

سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه همیشه ترجیح داده شده ترین وسیله سرمایه گذاری بررسی شده است. سرمایه گذاری در املاک تجاری سودآورترین شکل سرمایه گذاری در میان انواع اموال غیرمنقول است. املاک تجاری که می توانند به عنوان مراکز خرید ، فروشگاه های بزرگ و مغازه های کوچکتر، پیش فروش برج های چیتگر مناطقی که امکان ارائه انبارها و خدمات لجستیکی وجود دارد.

چگونه باید اولویت سرمایه گذاری املاک تجاری در ترکیه را انجام دهید؟

مکان هایی که می توانند در آنها مستقر شوند. تعیین دقیق مهمترین معیار برای بازده سود تجاری بالا است. بهترین مکان همیشه در پرجمعیت ترین مراکز شهر یا در جاده های اصلی نیست. این ممکن است بسته به هدف غیر منقول تغییر کند. دسترسی آسان و راحت به منطقه ای که ملک شما در آن قرار دارد در هر شرایطی ضروری است. در برخی موارد حتی یک مزرعه بایر در حومه شهر می تواند بازده تجاری عالی را برای شما فراهم کند.

سرمایه گذاری تجاری در ترکیه

در حالی که شما تصمیم به تجارت یک سرمایه گذاری در ترکیه دارید، در درجه اول بر اساس وضعیت فعلی و انتظارات آتی جامعه، ما باید به پیشرفت های فناوری نگاه کنیم. در صورت ارزیابی از تحولات جاری، بخشهایی که در ده سال آینده توسعه خواهند یافت و بیشترین اشتغال در آنها محقق خواهد شد عبارتند از. انرژی، خودرو، نساجی، مخابرات، سیستم های اطلاعاتی و فناوری، فناوری های دفاعی و هوایی، آموزش ، سلامت، خرده فروشی، الکترونیک، محیط زیست و بازیافت، و امنیت.

حداقل سرمایه ی مورد نیاز جهت خرید و پیش خرید آپارتمان

اهمیت موضوع انرژی از نظر پایداری زندگی در سراسر جهان افزایش یافته و سرمایه گذاری های کلانی برای تحقیقات منابع انرژی جدید صورت گرفته است. پیش فروش برج های منطقه 22 به ویژه، موضوع ارزیابی منابع انرژی تجدیدپذیر در جایگاه اول قرار می گیرد. به موازات آن، بخش های محیط زیست و بازیافت نیز زمینه های سرمایه گذاری مهمی برای آینده هستند.

آرزوی خرید آپارتمان توسط مستاجران

ترکیه در آینده هنگامی که به تحولات نگاه می کنیم نشان می دهد که چگونه بر انتخاب شما از سرمایه گذاری های تجاری املاک در منطقه مورد انتظار تأثیر می گذارد زیرا زمین مسکونی و وسیله نقلیه سرمایه گذاری زمین تجاری می تواند پیشرو باشد. اگرچه زمین ها همیشه ابزار سرمایه گذاری معتبری هستند، اما می توان گفت که به لطف رشد سریع بخش ساخت و ساز در سال های اخیر، تقاضا برای زمین در مناطق مسکونی افزایش بیش از حد و کمبود زمین خالی در مراکز شهرها به خصوص در شهرهای بزرگ مانند استانبول ، املاک با ارزش تر شد.

آرزوی خرید آپارتمان توسط مستاجران

اهمیت رعایت فرهنگ آپارتمان نشینی توسط ساکنین

با توجه به اهمیت حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی برای آینده جهان، می توان به ضرورت سرمایه گذاری در منابع انرژی های تجدیدپذیر پی برد. در این مقطع، زمین دور از مرکز شهر می تواند به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری مناسب در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، حتی به دنبال ساخت پنل های خورشیدی و میدان های خورشیدی در زمین های بایر ترکیه نیز می تواند به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری پرسود دیده شود.