مارس 28, 2024

پیش فروش دریاچه چیتگر با نظارت اتحادیه املاک و مستغلات

آموزش و یادگیری نحوه معامله در بازار مسکن

داشتن املاک و مستغلات در استانبول همچنین مزایای مالیاتی زیادی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند، زیرا خارجی ها مشمول مالیات بر عایدی سرمایه ترکیه در املاکی که بیش از پنج سال نگهداری می شوند، نیستند، و آن را به گزینه ای جذاب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال به حداقل رساندن بار مالیاتی خود هستند. پیش فروش برج های منطقه 22 مشوق های دولتی برای کمک به سرمایه گذاران خارجی در خرید املاک و مستغلات موجود است. محبوب ترین منطقه برای خرید آپارتمان در استانبول شیشلی است.

با ورود به بازار مسکن و خرید و فروش آپارتمان ثروتمند شوید

این محله آپارتمان‌های متنوعی از ساختمان‌های لوکس سطح بالا با چشم‌اندازهای زیبا از شهر گرفته تا گزینه‌های مقرون به صرفه ‌تر را ارائه می‌دهد. شیشلی که دارای تعدادی هتل، رستوران و فروشگاه است، مکان مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک سبک زندگی مجلل هستند. یکی دیگر از مناطق محبوب برای خرید آپارتمان در استانبول بی اوغلو است. این منطقه به‌خاطر تفریحات شبانه پرجنب ‌وجوش و کافه‌های مد روز معروف است.

هزینه سالانه نگهداری آپارتمان و واحد مسکونی

 بی اوغلو دارای برخی از زیباترین و به خوبی تعمیر و نگهداری ساختمان های شهر است. مناظر خیره کننده ای از تنگه بسفر و شاخ طلایی را ارائه می دهد. این منطقه همچنین گزینه های مختلف خرید و سرگرمی را ارائه می دهد. اگر به دنبال چیزی مقرون به صرفه تر هستید، Kadikoy یک گزینه عالی است زیرا این منطقه آپارتمان های متنوعی را با نرخ های معقول تری نسبت به سایر مناطق شهر ارائه می دهد.

آموزش و یادگیری نحوه معامله در بازار مسکن

هنگام جستجوی آپارتمان برای فروش در استانبول، یادداشت برداری می تواند به شما کمک کند جزئیات آپارتمان های مختلف را به خاطر بسپارید و مقایسه ویژگی های مختلف را آسان تر کنید. با نوشتن اطلاعات اولیه مانند آدرس، اندازه و قیمت آپارتمان شروع کنید. اگر ویژگی هایی برای شما جذاب است، مانند بالکن یا منظره عالی، حتماً توجه داشته باشید، علاوه بر این، مهم است که به کاستی های احتمالی مانند همسایه های پر سر و صدا یا کمبود فضای پارکینگ توجه داشته باشید و پس از بازدید از چند آپارتمان.

نکات مهم هنگام جستجوی خانه و آپارتمان برای رهن و اجاره

می توانید یادداشت های خود را در کنار یکدیگر مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است. به طور کلی بهترین زمان برای خرید آپارتمان در استانبول در ماه های زمستان از دسامبر تا مارس است. در این مدت، به دلیل تقاضای کمتر، قیمت املاک و مستغلات مقرون به صرفه تر است.

 این به این دلیل است که بسیاری از خریداران بالقوه احتمالاً تا بهار یا تابستان صبر می کنند تا بتوانند از آب و هوای دلپذیرتر در هنگام مشاهده املاک و مستغلات لذت ببرند. پیش فروش برج های چیتگر علاوه بر این، در طول ماه‌های زمستان معمولاً رقابت کمتری بین خریداران وجود دارد و این بدان معناست که مذاکره با فروشندگان راحت‌تر است،

هزینه سالانه نگهداری آپارتمان و واحد مسکونی

بهترین زمان برای خرید آپارتمان و ملک

زیرا ممکن است به دلیل عدم حضور اشخاص ثالث درگیر، تمایل بیشتری به پذیرش پیشنهادات کمتر داشته باشند. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که نرخ‌های وام مسکن در طول زمستان پایین‌تر می‌آیند و این امر باعث می‌شود خریداران بالقوه تامین مالی برای خرید خود را آسان‌تر کنند. با ما بهترین پیشنهادها و فرصت ها را برای املاک و آپارتمان در استانبول بدون نیاز به صرف زمان، تلاش و خستگی زیاد در مکان نامناسب دریافت می کنید.