آوریل 24, 2024

پیش فروش برج های دریاچه چیتگر در منطقه 22 آغاز شد

استقبال مردم از پروژه های آپارتمانی در حال احداث در چیتگر

سوم: با در نظر گرفتن طراحی معماری: باید در نظر داشت که ملک مدرن و دارای طراحی مهندسی مدرن و فوق العاده است و خیلی قدیمی و فرسوده نیست تا از هزینه های کلان برای بازسازی و نگهداری ملک غافلگیر نشوید. آماده برای سرمایه گذاری املاک در تمام اشکال آن. چهارم: فضا و منظره را در نظر بگیرید: البته قیمت واحدهای ملکی و ارزش سرمایه گذاری پیش فروش دریاچه چیتگر آنها با توجه به مساحت آنها و نمای بالکن آنها متفاوت است.

هزینه های نگهداری خانه ها و آپارتمان های قدیمی توسط مالک

 برای مثال قیمت املاک و آپارتمان هایی با منظره خیره کننده دریا یا مشرف به فضای سبز طبیعی منحصر به فرد. در مورد فضا، ترجیحاً املاکی با متراژ متوسط ​​و کوچک انتخاب کنید، زیرا برای آن دسته از فضاهای بسیار جادار که برای خانواده‌ای با تعداد اعضای زیاد مناسب است، بسیار محبوب است. در مورد سبک های املاک و مستغلات در ترکیه چطور؟

سکونت در آپارتمان در مجتمع های مسکونی واقع در تهران

ما در اینجا در مورد بخش بزرگی از املاک صحبت می کنیم که تمام نیازهای مشتریان و سرمایه گذاران را شامل می شود و در زیر لیستی از این سبک ها آمده است: اول: آپارتمان های معمولی در ترکیه: این سبک سنتی املاک در ترکیه است که به دو بخش تقسیم می شود: آپارتمان در مجتمع های مسکونی و این آپارتمان ها تا حدودی قیمت بالایی دارند، پروژه شمشاد زیرا مجتمع های مسکونی در ترکیه دارای کلیه خدمات اولیه و تفریحی در داخل هستند.

ارائه این خدمات باعث افزایش ارزش آپارتمان ها و واحدهای ملکی در مجتمع مسکونی می شود. آپارتمان‌های مسکونی مجزا که آپارتمان‌هایی هستند که در ساختمان‌های مجزا از یکدیگر واقع شده‌اند و در مقایسه با واحدهای ملکی در مجتمع‌های مسکونی از قیمت پایین‌تری برخوردار می‌باشند، اما نیازی به داشتن تمامی امکانات خدماتی و تفریحی مانند آن مجتمع های مسکونی مدرن

استقبال مردم از پروژه های آپارتمانی در حال احداث در چیتگر

عقد قرارداد بین شرکت های سازنده آپارتمان و شهرداری

دوم: ویلاها در ترکیه: این سبک لوکس املاک و مستغلات در ترکیه است و محبوبیت و ترجیح زیادی در بین سرمایه گذاران خارجی و عرب دارد. ویلاها در ترکیه به سه نوع تقسیم می شوند: ویلاهای معمولی که ویلاهای لوکس و شیک هستند و معمولا دارای مساحت بزرگ و وسیع هستند و دارای باغ اختصاصی یا استخر اختصاصی هستند و به دلیل قیمت آنها مورد علاقه سرمایه گذاران زیادی قرار می گیرد.

 تا حدودی مناسب است ویلاهای توریستی که از نوع غیر متعارف ویلاها هستند که عمدتاً توریستی هستند و اغلب منظره دریای مشخصی از دریای مرمره یا تنگه بسفر معروف در جهان مانند ویلاهای توریستی لوکس استانبول و اینها دارند. ویلاها مخاطبان زیادی از عاشقان دارند، اما قیمت آنها نسبت به ویلاهای معمولی افزایش می یابد.

خط آخر

کاخ ها که سبکی هستند که متعلق به ثروتمندان، بازرگانان و مشاهیر است، کاخ های تجملی ترک هستند که اکثر سرمایه گذاران نمی توانند هزینه آن را بپردازند. سوم: دفاتر تجاری در ترکیه: در اینجا صحبت از املاک و مستغلات است که مهمترین ویژگی آن وجود آن در مناطق تجاری معروف است و این به این دلیل است که هدف اصلی آن تجارت و پروژه است نه مسکن.

سکونت در آپارتمان در مجتمع های مسکونی واقع در تهران

در مورد تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه: آیا می خواهید ملیتی از قدرتمندترین ملیت های سراسر جهان به دست آورید؟ بنابراین باید به طور جدی به فکر خرید ملک در ترکیه باشید، زیرا این سرمایه گذاری موفق راه شما برای اخذ تابعیت ترکیه است و این از طریق شرایط خاصی است، یعنی: خرید ملک یا چندین ملک در ترکیه با حداقل ارزش 400000 آمریکا.