آوریل 24, 2024

پیش فروش دریاچه چیتگر و ارزیابی آپارتمان های مسکونی

دریافت راهنمایی از مشاور املاک قبل سرمایه گذاری در بازار مسکن

ظهور سرمایه گذاری جمعی املاک در آسیا سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات تازه در آسیا شروع شده است. این به معنای فرصت های بزرگ در پویاترین منطقه جهان است.  در صورتی که زیر سنگ زندگی کرده اید، تامین مالی جمعی جمع آوری پول از گروه بزرگی از مردم به منظور تامین مالی یک پروژه است. پیش فروش برج های چیتگر معمولا این اتفاق از طریق اینترنت می افتد. سرمایه گذاری جمعی در ابتدا فقط به شرکت های تازه تاسیس، کمپین ها یا کمک های مالی محدود می شد.

ارزیابی آپارتمان مسکونی و تجاری قبل از اقدام به خرید

 اما مفهوم ادغام مقادیر اندک پول برای یک هدف گران قیمت در حال گسترش به سایر سرمایه گذاری ها – یعنی املاک و مستغلات است. تامین مالی جمعی املاک در حال حاضر در ایالات متحده رایج است . برج پاریز این تا حدی به دلیل قوانین جدیدی است که امکان جمع آوری وجوه آنلاین را فراهم می کند. با این حال، قوانین مختلف در آسیا ممکن است مانع رشد این بسترهای سرمایه گذاری جدید شود.

توجه اتحادیه املاک به نحوه فعالیت دپارتمان ها و بنگاه های مسکن

به عنوان مثال، اداره پولی سنگاپور جمع آوری وجوه عمومی را تنظیم می کند، اما نه بازار املاک و مستغلات. به همین دلیل، یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری جمعی، خرید املاک بین‌المللی (یعنی ملکی که در سنگاپور واقع نشده است) از طریق یک پلت فرم جمع‌آوری وجوه مستقر در سنگاپور است. پیش فروش برج های منطقه 22 وب‌سایت‌های تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات مانند از موفقیت بزرگی در دنیای غرب برخوردار بوده‌اند. اما این یک مفهوم کاملاً جدید در آسیا است.

تامین مالی جمعی: روشی جدید برای خرید ملک در آسیا یک وب سایت سنگاپوری دقیقاً این کار را انجام می دهد. CoAssets.com بیش از 3,000,000 دلار SG از بیش از 1300 کاربر در طول شش ماه اول فعالیت خود جمع آوری کرد. خریداران فردی می توانند در توسعه املاک و مستغلات واقع در مالزی، تایلند، فیلیپین ، استرالیا و چین از جمله جاهای دیگر سرمایه گذاری کنند.

دریافت راهنمایی از مشاور املاک قبل سرمایه گذاری در بازار مسکن

استفاده از سایت های جدید خرید و فروش مسکن برای معامله در بازار املاک

سرمایه گذاری جمعی املاک در سراسر بازارهای آسیایی هنوز در مراحل اولیه است. با این حال، هنوز چندین دلیل وجود دارد که چرا می‌تواند در مکان‌هایی مانند سنگاپور و تایلند به «چیز بزرگ بعدی» تبدیل شود. مجتمع پاریز اگر در مورد آن فکر کنید، مالکیت مشترک املاک در حال حاضر گسترده شده است. دهه‌هاست که در سرتاسر جهان همینطور بوده است. سهام زمانی و تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات نمونه های عالی از روش های طولانی مدت تامین مالی جمعی هستند.

تنها تفاوت این است که با استفاده از اینترنت به عنوان کانال توزیع، مالکیت مشترک با حذف هزینه‌ها، واسطه‌ها و پیچیدگی محض، اداری کمتری دارد. تامین مالی جمعی صرفاً تکامل قرن بیست و یکمی از سهام زمانی و REIT است. مزایای بخش جدید تامین مالی جمعی آسیا توسعه دهندگان کوچکتر نیز از افزایش سرمایه گذاری جمعی املاک سود خواهند برد. بانک ها برای وام دادن به توسعه دهندگان املاک بین 1 تا 10 میلیون دلار SG مردد هستند.

خط آخر

هزینه های اندک به سادگی ارزش کاغذبازی اضافی را ندارند. تامین مالی جمعی به شرکت های کوچک و متوسط ​​در آسیا جایگزینی برای تامین مالی بانکی می دهد. همچنین بازار املاک و مستغلات را برای سرمایه گذاران در دسترس تر می کند. آنها می توانند بخشی از یک آپارتمان، ساختمان اداری یا فروشگاه خرده فروشی را خریداری کنند. این نوع دارایی های تجاری و خرده فروشی معمولاً بازده اجاره بالاتری نسبت به واحدهای مسکونی دارند.

توجه اتحادیه املاک به نحوه فعالیت دپارتمان ها و بنگاه های مسکن

 با این حال آنها برای اکثر خریداران “عادی” بسیار گران هستند. سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات در نهایت راه خود را در سراسر اقیانوس آرام از ایالات متحده به آسیا باز خواهد کرد. فقدان مقررات، ناشناس بودن هر دو طرف، و سایر ریسک‌ها، سرمایه‌گذاران را نسبت به مدت زمانی که طول می‌کشد تردید دارند. با این وجود، تامین مالی جمعی به وضوح برای برخی از انواع تراکنش ها موفقیت آمیز است.