آوریل 19, 2024

مزایای پیش فروش برج های چیتگر در منطقه 22 چیست؟

فرهنگ برج نشینی ساکنین و برخورد با همسایگان

آیا می‌دانستید که مجموعه‌ای از امتیازات وجود دارد که می‌توانید پس از خرید ملک در ترکیه به دست آورید که انگیزه اصلی برای هر کسی است که می‌خواهد در خارج از مرزهای کشورش ملکی داشته باشد؟ از طریق نکات زیر می توانید مهمترین دلایل تشویق به خرید ملک در ترکیه را مشاهده کنید: امکان اخذ اقامت ملکی که یکی از مهم ترین انواع اقامت پیش فروش برج های منطقه 22 می باشد، زمانی که مشخصات ملک مشخص شده باشد.

مزایای خرید و پیش خرید واحد آپارتمانی در برج 32 طبقه

متناسب با شرایط اخذ آن که قیمت ملک کمتر از 75000 دلار آمریکا نباشد با نیاز به مسکن در نظر گرفته شده و در صورت تخطی از هر شرطی مناسب نیست. برای درخواست آن اخذ تابعیت ترکیه در ازای قیمت دلار آمریکا یا بیشتر و سپس تعهد عدم فروش آن قبل از گذشت حداقل سه سال. املاک و فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری در املاک به منظور کسب سودهای بالا و فراوان به دلیل در دسترس بودن تمامی موادی است.

موفقیت و کسب سود از خرید و فروش آپارتمان و واحد مسکونی

که به موفقیت و تعالی و کسب سود بالا کمک می کند که مهمترین آنها جمعیت بالا است. چگالی که مشخصه ترکیه است. بلافاصله پس از اخذ تابعیت ترکیه می توانید برای دریافت پاسپورت ترکیه که یکی از قدرتمندترین پاسپورت های دنیا محسوب می شود اقدام کنید. ترکیه محیطی مناسب و با ثبات برای اقامت دائم است پروژه ایران 2 که عناصر مختلف زندگی در آن موجود است و از اهمیت بالایی برخوردار است و کمتر از زندگی در کشورهای دیگر نیست.

فرهنگ برج نشینی ساکنین و برخورد با همسایگان

بازار املاک و مستغلات در ترکیه بسیار متنوع است و به همین دلیل به راحتی می توان املاک مناسب برای خود و بودجه خود را پیدا کرد. قیمت املاک و مستغلات روز به روز در حال افزایش است و این شما را در مقابل فرصتی عالی برای به دست آوردن سود و بازده بسیار قرار می دهد. اگر قیمت تمام شده ملک را ندارید به این معنی نیست که از رویای داشتن ملک در ترکیه دست می کشید.

توانایی فروش و پیش فروش آپارتمان توسط مشاور املاک

 بلکه می توانید از یکی از پیشنهادات ملکی ممتاز به صورت اقساطی که توسط شرکت های ساختمانی ارائه می شود بهره مند شوید. سپس ارزش آن را در بلندمدت و بدون نیاز به فشار مالی پرداخت کنید. ترکیه دارای زیرساخت توسعه یافته، مدرن و رقابتی برای مهم ترین کشورهای جهان است. از جمله مهمترین پروژه های موجود می توان به موارد زیر اشاره کرد: فرودگاه جدید استانبول – کانال آب جدید استانبول شهر پزشکی باشاکشهیر و غیره.

توانایی فروش و پیش فروش آپارتمان توسط مشاور املاک

ترکیه یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان است که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف جهان است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار املاک در ترکیه، می توانید به طور مداوم وب سایت ما را دنبال کنید و با مشاور املاک ما در ارتباط باشید تا به شما در یافتن پاسخ های مورد نظر کمک کند.