مارس 29, 2024

روند رو به رشد آمار عرضه مسکن با پیش فروش برج های چیتگر

نوسانات جدید بازار املاک و مستغلات

ارقام جدیدی که بی بی سی نشان می دهد افراد زیر 30 سال با بحران رو به رشد هزینه اجاره مواجه هستند. بر اساس داده ها، از هر 10 نفر از این گروه سنی، چهار نفر در حال حاضر بیش از 30 درصد از حقوق خود را صرف اجاره می کنند – بالاترین رقم در پنج سال گذشته. کارشناسان می گویند. پیش فروش برج های منطقه 22 استارت پروژه های ساختمانی جدید در منطقه 22 و آغاز پذیره نویسی جهت پیش فروش دریاچه چیتگر هزینه این سطح از درآمد برای هزینه های اجاره غیرقابل تحمل است.

سهم رو به رشد افراد زیر 30 سال در خرید آپارتمان های 60 متری

در حالی که لندن بالاترین اجاره‌بها را دارد، مقرون به صرفه بودن در شهرهایی مانند روترهام و بولتون برای جوانان پس از همه‌گیری بدتر شده است. داده ها حاکی از آن است که افراد زیر 30 سال بیشتر از سایر گروه های سنی کار خود را صرف اجاره خانه می کنند. این ارقام 150000 جوان را پوشش می دهد و توسط شرکت مشاوره بازار املاک Dataloft ارائه شده است.

  • تعداد خانه های اجاره ای در سه سال 40 درصد افزایش یافته است
  • قیمت ها سریعتر از دستمزدها افزایش می یابد

دستمزد و کمیسیون مشاوران مسکن

مگان استفنز و ریچارد استرانکس از لندن، اجاره بها را از نصف دستمزدشان به دو سوم افزایش دادند. آقای استرانکس گفت: “ما انتظار چنین افزایش بزرگی را نداشتیم… این ضربه واقعی بود.” این امر در شرایطی رخ می دهد که منابع مالی جوانان تحت فشار قرار می گیرد، در میان افزایش سریع هزینه های زندگی و اجاره، و کاهش درآمد واقعی .

کارشناسان به بی بی سی گفتند که افراد زیر 30 سال کمتر به احتمال زیاد افراد وابسته دارند و گاهی اوقات تمایل بیشتری برای جابجایی دارند، بنابراین می توانند احساس کنند که می توانند اجاره بیشتری بپردازند. اما نیک گالنت، استاد مسکن و برنامه‌ریزی در دانشگاه کالج لندن، هشدار داد که جوانان در حال حبس شدن در اجاره‌های گران قیمت می‌توانند مشکلاتی در آینده ایجاد کنند.

استارت پروژه های ساختمانی جدید در منطقه 22 و آغاز پذیره نویسی جهت پیش فروش دریاچه چیتگر

او گفت که مستأجران جوان در بحبوحه افزایش تورم و قبوض انرژی با زمستان سختی روبرو شدند و وضعیت را “وحشتناک” توصیف کرد. وی گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی، قیمت مسکن و اجاره بها همچنان رو به افزایش است.

تورم چیست و چرا قیمت ها اینقدر سریع افزایش می یابد؟

بر اساس تجزیه و تحلیل ارقام Dataloft برای یک سال تا پایان سال، در یکی از شش مقام محلی در سراسر انگلستان، ولز و اسکاتلند که اطلاعات کافی برای آنها وجود داشت، اکثر مستأجران جوان بیش از 30 درصد از درآمد خود را صرف مسکن خود می کردند. نقشه ای که مقرون به صرفه بودن را برای جوانان نشان می دهد در جنوب شرق بدترین بود. 

تقریباً در تمام بخش‌های لندن، بیشتر افراد زیر 30 سال بیش از 30 درصد از درآمد خود را صرف اجاره خانه می‌کنند. کم هزینه ترین مناطق برای جوانان در لندن متمرکز شده است. با این حال، پیش فروش دریاچه چیتگر بسیاری از مکان‌هایی که از زمان همه‌گیری کووید، مقرون به صرفه بودن اجاره‌بها بیشترین کاهش را داشته، در مکان‌هایی مانند روترهام، بولتون، سالفورد، والسال و دادلی هستند.

امکانات رفاهی و دسترسی محلی از مهمترین معیار های سنجش آپارتمان جهت خرید و سرمایه گذاری می باشد.

چه چیزی باعث افزایش اجاره بها می شود؟

التون پاپری، مدیر اجاره‌ای در شعبه دادلی از آژانس املاک Shipways، گفت که زیر 30 سال “در حال حاضر با مشکل مواجه هستند” زیرا خانه‌های کافی در بازار وجود ندارد. اجاره‌کنندگان تحت فشار قرار گرفتند تا قیمت درخواستی را پیشنهاد دهند، زیرا مردم فقط برای تضمین یک ملک، بیش از قیمت ذکر شده پیشنهاد می‌دادند. آقای پاپری گفت: «اگر نتوانند این شرط را برآورده کنند، نباید 100 پوند بیشتر ارائه دهند، اما اگر نتوانند آن ملک را از دست بدهند، بنابراین وضعیت سختی است».