آوریل 19, 2024

رشد سهام شرکت های سازنده واحد های آپارتمانی در منطقه 22

فروش و پیش فروش خانه زیر قیمت بازار مسکن

همچنین تعدادی بیمارستان و مدرسه در این منطقه وجود دارد که آن را به مکانی ایده آل برای زندگی خانواده ها و همچنین متخصصان جوان تبدیل کرده است. قیمت آپارتمان در تکسیم در سال های اخیر به دلیل افزایش تقاضا از سوی خریداران داخلی و خارجی افزایش چشمگیری داشته است. پیش فروش برج های منطقه 22 اگر به فکر خرید آپارتمان در تکسیم هستید، اکنون زمان آن رسیده است.

رشد سهام شرکت های سازنده واحد های آپارتمانی

 با محبوبیت بیشتر این منطقه نزد سرمایه گذاران، قیمت ها احتمالاً به افزایش خود ادامه خواهند داد. بی اوغلو منطقه‌ای از استانبول است که در سال‌های اخیر توسعه زیادی را پشت سر گذاشته و اکنون یکی از مناطق مورد علاقه شهر است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا بی اوغلو مکانی مطلوب برای زندگی است. این منطقه خانه برخی از بهترین مراکز خرید و غذاخوری در شهر است و طیف گسترده ای از جاذبه های فرهنگی را ارائه می دهد.

توقع کسب سود سرمایه گذاران از پیش خرید آپارتمان

 اوغلو همچنین ارتباط خوبی با سایر نقاط استانبول دارد و آن را به یک پایگاه ایده آل برای کاوش در شهر تبدیل می کند. اگر به فکر خرید ملک در استانبول هستید، بی اوغلو باید در لیست شما باشد. پروژه هزاره سوم شیشلی یکی از مهمترین مناطق استانبول است. این شهر در سمت اروپایی شهر واقع شده است و تعداد زیادی شرکت، سفارتخانه ها و آپارتمان های مجلل را در خود جای داده است.

فروش و پیش فروش خانه زیر قیمت بازار مسکن

این منطقه از موقعیت مکانی مرکزی برخوردار است و به خوبی به سایر نقاط استانبول متصل است. شیشلی همچنین یک منطقه بسیار امن با میزان جرم و جنایت پایین است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید به خرید ملک یا آپارتمان در شیشلی استانبول فکر کنید. اول از همه، قیمت ها در شیشلی در مقایسه با سایر مناطق استانبول مانند بی اوغلو یا بشیکتاش بسیار مناسب است.

اهمیت اعتماد مالکان به کارشناسان فروش در معامله آپارتمان

 ثانیاً، منطقه شیشلی از موقعیت مکانی مرکزی برخوردار است و به خوبی با وسایل حمل و نقل عمومی به سایر نقاط استانبول متصل است. در نهایت، شیشلی یک منطقه بسیار امن با میزان جرم و جنایت پایین است.  بشیکتاش یکی از مرکزی ترین و متصل ترین مناطق استانبول است که بسیاری از مهم ترین مکان های تاریخی و فرهنگی شهر و همچنین برخی از بهترین مراکز خرید و غذاخوری را در خود جای داده است.

این منطقه همچنین یک مرکز اصلی املاک و مستغلات است، با طیف گسترده ای از آپارتمان ها و خانه های موجود برای خرید یا اجاره. چه به دنبال مکانی برای زندگی یا یک ملک سرمایه گذاری باشید، بشیکتاش باید در صدر لیست شما باشد. اهمیت خرید ملک و آپارتمان در فاتح استانبول به دلایل زیر: افزایش تعداد گردشگرانی که به استانبول می آیند که سالانه 12 میلیون گردشگر تخمین زده می شود.

توقع کسب سود سرمایه گذاران از پیش خرید آپارتمان

خط آخر

تنوع ملیت های ساکن در آن، زیرا یکی از مهم ترین شهرهای جهانی در جهان است. حضور بسیاری از سازمان ها و شرکت های بین المللی در آن. افزایش تقاضا برای املاک و آپارتمان ها برای مقاصد سرمایه گذاری. اهمیت خرید ملک و آپارتمان در سلطان احمد استانبول قابل اغراق نیست. این شهر دارای تاریخ طولانی و متنوعی است و ساختمان های آن نشان دهنده آن است. از کاخ‌های باشکوه عثمانی گرفته تا کلیساهای بیزانسی پرزرق‌وبرق، معماری‌های فراوانی برای کاوش در سلطان احمد وجود دارد.