آوریل 24, 2024

تفاوت قیمت فروش و پیش فروش دریاچه چیتگر چه قدر است؟

یک آپارتمان و ویلای لوکس با کدام معیارها باید مطابقت داشته باشد؟

یک ویلای لوکس از نظر جزئیات ساخت، کیفیت متریال، دکوراسیون و معیارهای طراحی به غیر از ویژگی های اولیه مانند استخر، جکوزی، باغ، فضای نشیمن بزرگ و چشم انداز دارای امتیازات زیادی است. توجه به این نوع امتیازات برای کسانی که به دنبال ویلاهای لوکس هستند اهمیت زیادی دارد. پیش فروش برج های چیتگر چند معیار مهم برای ویلاهای لوکس:

تفاوت قیمت فروش و پیش فروش آپارتمان های برج ستین
  • عایق حرارتی سقف و دیوارها
  • عایق حرارت و صدا برای دیوار اتاق
  • استفاده از چوب، مرمر یا سنگ طبیعی در مصالح بیرونی و داخلی
  • استفاده از سنگ های طبیعی، مرغوب و چوب های سخت یا فرفورژه در پنجره ها و پله ها
  • استفاده از چراغ ها، سقف های کاذب و عایق کاری در سقف
  • چوب و فلز و شیشه سخت و با کیفیت که قرار است در ویلا استفاده شود

بخش های خاص مانند کنترل خودکار

  • حداقل 2 حمام و سرویس بهداشتی در ملک، استفاده از سنگ های مرغوب و محکم در ساخت سرویس بهداشتی، وان و سینک.
  • گنجاندن وسایل گرمایشی و سرمایشی مانند آب گرم ثابت، نصب تهویه مطبوع و شومینه در طرح ساخت
  • کمک گرفتن از طراحان حرفه ای در فضای داخلی
  • مشاوره با معماران باغ در مورد مکان یابی گیاهان در باغ، تراس و بالکن
یک آپارتمان و ویلای لوکس با کدام معیارها باید مطابقت داشته باشد؟

وقتی به طور خاص به استانبول نگاه می کنیم ، بیشتر ویلاهایی که لوکس نام دارند و جزئیات بالا را نشان می دهند، در خط بسفر واقع شده اند. این املاک با منظره بسفر که به جزئیات مجلل اضافه شده است، معمولا سازه هایی به شکل کیوسک هستند و حدود یک میلیون دلار ارزش دارند.

سازه ی آپارتمان های جدید با پیشرفت فناوری

این سازه های تاریخی با جزئیات مجلل آراسته شده و در محبوب ترین بناهای استانبول قرار دارند.جدای از آن، بسیاری از گزینه‌های ویلای لوکس با احاطه شدن توسط مناظر سرسبز یا منظره دریا یا شهر، با وجود اینکه بسیار نزدیک به مرکز شهر هستند، ظاهر می‌شوند.  پروژه های زیادی در استانبول وجود دارد پیش فروش برج های منطقه 22 که دارای ویژگی هایی مانند حمل و نقل آسان به مرکز و فرودگاه است، راحتی، لوکس بودن و کیفیت بالا را می توان با لذت تجربه کرد.

می‌توانید در میان برخی از پروژه‌های جدید که انتظارات بالا و نیازهای لوکس را برآورده می‌کنند، حرکت کنید و با کسانی که می‌خواهند استانداردهای زندگی خود را در استانبول ارتقا دهند صحبت کنید. ویلاهای مارین وست با سقف های بلند، کیفیت مصالح به کار رفته در ساخت آنها و محوطه سازی فضایی منحصر به فرد متشکل از 64 ویلا در 7 نوع مختلف ایجاد می کند.

سازه ی آپارتمان های جدید با پیشرفت فناوری

راهکارهای حفاظتی استفاده شده در برج ها و آپارتمان ها

در داخل ویلاها با ویژگی های بسیاری مانند آشپزخانه ها و حمام های کاربردی و جادار، پارکینگ زیرزمینی، تراس هایی با منظره دریا و باغ های مجزا طعمی نخبه ارائه می دهد. همه چیز در ویلاهای مارین وست اندیشیده شده است تا از زیبایی زندگی محروم نشوید. همه شرایط برای شما مهیا است تا همزمان آبی و سبز را در آغوش بگیرید. با معماری کاربردی، دیوارهای بلند که از راحتی شما محافظت می کند و فضاهای ویژه ای که به شما اختصاص داده شده، منادی یک زندگی رویایی است.