آوریل 23, 2024

بازدهی سود پیش فروش برج های منطقه 22 چه قدر است؟

تسلط بر قوانین موجود در بازار مسکن

در سنگاپور که در آن معماری مدرن بسیار مسلط است، ارزش های سنتی نیز از احترام زیادی برخوردار هستند. ایجاد نگرش استقبال نسبت به خارجی ها در نتیجه موفقیت های اخیر این کشور در بازارهای تجاری، سنگاپوری ها فضای گرمی را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم می کنند.

معماری داخلی آپارتمان و واحدهای مسکونی

استرالیا؛

کشور قاره ای که دارای بزرگترین مناطق حیات وحش در جهان است، پیش فروش برج های چیتگر استرالیا با مزایایی که برای شهروندان خود فراهم می کند، حتی اگر کشور نسبتاً جوانی است، توجه تعداد زیادی از خارجی ها را به خود جلب کند. استرالیا که به عنوان یک کشور از نظر اقتصادی مشکلی ندارد، در نتیجه ساختار دائمی در حال توسعه خود، دارای نرخ بالای صادرات و نرخ پایین واردات است.

پیش خرید آپارتمان از کارگزاری های معتبر

بنابراین این کشور در میان کشورهایی قرار می گیرد که بالاترین نرخ رفاه را دارند. استرالیا با جذب سرمایه‌گذارانی با فعالیت‌های اجتماعی و مکان‌های توریستی، یکی از ارجح‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات است که در نتیجه رشد متناسبی که در بازار املاک و مستغلات با بهره‌ای که این کشور دریافت می‌کند نشان می‌دهد.

تسلط بر قوانین موجود در بازار مسکن

کاستاریکا؛

کاستاریکا به عنوان مروارید آمریکای مرکزی در زبان انگلیسی به معنای ساحل غنی است. کشوری قوی و مرفه از بدو تأسیس، سرمایه‌گذاران را با مردمی خوش‌آمد، روابط قوی با همسایگان و محیطی بسیار سرمایه‌دار جذب می‌کند. انتظار می رود که به عنوان هشتمین کشور دوستدار مالیات در جهان، علاقه به بخش املاک و مستغلات کاستاریکا در سال 2019 پررونق باشد.

بازدهی بالای سرمایه گذاری در بازار مسکن

کاستاریکا که در صادرات و تولید محلی بسیار توسعه یافته است، پیش فروش دریاچه چیتگر برای بسیاری از گزینه های دیگر که برای سرمایه گذاری در این کشور به غیر از املاک و مستغلات ارائه می دهد، اعتبار دریافت می کند. کاستاریکا با ایجاد یک پایگاه امن برای سرمایه گذاران با فضای سیاسی بدون مشکل خود، به خاطر بازدهی بالای درآمدش معروف است.

پیش خرید آپارتمان از کارگزاری های معتبر

کشوری که نیروی کار تحصیل کرده را ارائه می دهد، تحت تأثیر آمریکای شمالی و جنوبی قرار دارد، بنابراین ساختار اجتماعی بسیار غنی و متمایزی دارد. کاستاریکا که به خاطر مناطق طبیعی و جنگل‌هایش معروف است، بخش اکوتوریسم بسیار جذابی نیز دارد.