آوریل 19, 2024

پیش فروش برج های چیتگر و ارزیابی وضعیت پروژه ها

احداث پروژه های آپارتمانی در منطقه 22 برای کارکنان دولت

برای مرحله فروش، حق خریدار را از طریق تصویب قراردادها با دفتر اسناد رسمی که در آن دولت ترکیه بخشی از قرارداد است، تضمین می کند، به این معنی که خریدار مستقیماً از دولت ترکیه خرید می کند، پرداخت ها و اقساط به آنها منتقل می شود. حساب بانکی دولت ترکیه و سپس پس از نهایی شدن پیشرفت ساخت پروژه، پیش فروش دریاچه چیتگر دولت ترکیه پول را به صورت اقساطی به شرکت ساختمانی واریز می کند.

تاثیر داشتن آپارتمان شخصی در رفاه زندگی افراد

بسیاری از خارجی ها ترجیح می دهند با ضمانت دولتی در ترکیه ملک داشته باشند، اما وقتی از قوانین ترکیه در مورد مالکیت املاک و مستغلات در اراضی آن صحبت می کنیم، دو موضوع مهم وجود دارد که باید به آنها اشاره کنیم… اول اینکه اگر شرکت ساختمانی دولتی وجود نداشته باشد، این کار را نمی کند. به این معنی که دولت ترکیه حق خریدار را تضمین نخواهد کرد.

معامله خرید و فروش آپارتمان در دپارتمان املاک و مستغلات

 زیرا کلیه قراردادهای خرید و فروش، چه در پروژه های بخش مشترک و چه در بخش خصوصی، در دفتر اسناد رسمی و سپس در اداره ثبت ملک دولتی ثبت می شود. ثانیاً، در ترکیه بسیاری از شرکت‌های ساختمانی خصوصی با شهرت خوب و تجربه طولانی در بازار املاک و مستغلات وجود دارند، این شرکت‌ها طراحی و ساخت و ساز با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند پیش فروش برج های منطقه 22 و به موقع تحویل می‌گیرند مانند بخش مشترک و غیره،

احداث پروژه های آپارتمانی در منطقه 22 برای کارکنان دولت

 همچنین در تمام مناطق استانبول پخش می شود و قیمت های آن با توجه به منطقه ای که پروژه در آن قرار دارد متفاوت است، علاوه بر این، تمرکز آن بیشتر بر روی پروژه های تجاری است، در حالی که پروژه های دولتی بیشتر بر روی پروژه های زنده تمرکز می کنند.

خط آخر

به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود و با توجه به تجربه خود در بازار املاک، پیشنهادات زیادی را به شما ارائه می دهیم، چه در پروژه های خصوصی قابل اعتماد و چه در پروژه های دولتی ترکیه، از تماس با ما دریغ نکنید. دفاتر قبل از ارائه پروژه برای فروش.