آوریل 19, 2024

پیش فروش برج های چیتگر و سرعت پیشرفت پروژه ها

دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در بازار مسکن

چه برای سرمایه گذاری و چه برای اقامت، سرمایه گذار می خواهد شاهد افزایش قیمت املاک و مستغلات باشد. اگرچه آنها بسیار شبیه به هم هستند، اما ممکن است قیمت های آینده برخی از املاک کاملاً متفاوت از سایرین باشد. این به دلیل عوامل مختلفی است که بر قیمت مسکن تأثیر می گذارد . در لیست زیر در مورد عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت مسکن صحبت خواهیم کرد. پیش فروش دریاچه چیتگر علاوه بر این، مکانی که حمل و نقل آسان به بزرگراه ها، بزرگراه ها، مدارس ، مراکز خرید و اشتغال محلی را ارائه می دهد، ارزش ملک را افزایش می دهد.

عوامل اصلی و موثر بر قیمت آپارتمان در بازار املاک

محل

موقعیت مکانی یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت مسکن است. علاوه بر موقعیت مکانی، محله ای که بر سبک زندگی شما تأثیر می گذارد نیز جایگاه مهمی دارد. اگر خانه ای بسیار نزدیک به مناطق تجاری و اجتماعی باشد، قیمت مسکن بالاتر از سایر مناطق خواهد بود. برخی از مناطق ارزشمندتر از مناطق دیگر هستند. خانه ها در مناطق روستایی یا کمتر توسعه یافته همیشه ارزان تر از خانه های مناطق توسعه یافته یا شهری هستند.

امکانات

یک خانه باید تمام نیازهای خریداران خانه را برآورده کند. اگر خانه ای ویژگی های خاصی داشته باشد، قیمت خانه به همان میزان افزایش می یابد. به عنوان مثال، آشپزخانه مدولار، سیستم اینترکام ویدئویی، زمین بازی کودکان ، مسیر دویدن، استخر شنا، سالن بدنسازی، پارکینگ سرپوشیده، ژنراتور یا امنیت 24/7 نیاز به افزایش قیمت مسکن دارند.

تفاوت قیمت آپارتمان در طبقات مختلف برج

امروزه بسیاری از شرکت های ساختمانی با توجه به مناطق سبز در حال توسعه پروژه های مسکن هستند. این نوع پروژه‌های مسکن بر استفاده هر چه بیشتر از منابع تجدیدپذیر متمرکز می‌شوند، بنابراین هزینه بیشتری نسبت به پروژه‌های معمولی دارند.

شرایط فیزیکی

قدمت خانه و معماری فضاهای نشیمن از مهمترین معیارهاست. این که خانه با رعایت قوانین زلزله ساخته شده است، نوساز بودن، ساخت شرکتی، متراژ و تعداد اتاق ها مطابق با نیاز است و بزرگ نبودن. تفاوت بین سطح ناخالص و سطح خالص عواملی هستند که بر قیمت تأثیر مثبت خواهند داشت. علاوه بر این عواملی مانند بالکن ها و نماها نیز باید ارزیابی شوند.

لازم به ذکر است که نماهای واقع در نیم طبقه و آفتابگیر بیشتر ارجحیت دارند. پیش فروش برج های منطقه 22 پارکینگ از جمله عوامل فیزیکی موثر بر قیمت مسکن است. این واقعیت که خودروی شما ایمن است و وقتی عصر به خانه می‌آیید زمان را برای جستجوی مکانی برای پارک تلف نمی‌کنید نیز عامل مهمی در قیمت است.

خرید و فروش واحد های مسکونی و اداری و تجاری

مطالعه قوانین مربوط املاک و مستغلات

چه املاک و مستغلات نیازهای قانونی را برآورده کند یا خیر، باید از نهادهای مربوطه تهیه شود. وضعیت سند مالکیت از جمله عواملی است که بر قیمت اثر گذار است. اگر ملکی در حین پروژه باشد، سرویس ساخت توسط پیمانکار برقرار می شود، پس از اتمام پروژه، بررسی های لازم و تایید مناسب بودن پروژه، اخذ مجوز اقامت از مراجع ذیربط و اسناد مالکیت به کاندومینیوم تبدیل می شود.