آوریل 19, 2024

پیش فروش برج های چیتگر در سامانه اتحادیه املاک و مستغلات

تصمیم سرمایه گذاران املاک هنگام فروش و پیش فروش آپارتمان

از سوی دیگر، تأثیر این قانون بر تصمیمات سرمایه گذاران املاک در سراسر جهان، جایی که آنها احساس امنیت و آرامش می کردند و مطمئن بودند که پول را در جای اشتباه پرداخت نمی کنند. همچنین وجود چنین قانونی حاکی از وجود دیگران است که حقوق و منافع آنها را تضمین می کند. طبق اعلام مقامات رسمی افزایش فروش مشاهده شده است. پیش فروش برج های منطقه 22 املاک پس از تایید آن تعیین شرایط برای ملیت ترک با تقاضای زیاد برای اخذ شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات.

رهن و اجاره آپارتمان و واحد های مسکونی توسط مستاجر

لازم بود دولت ترکیه قانونی را صادر کند که شرایط درخواست برای آن را تعیین کند تا اطمینان حاصل شود که ملک خریداری شده با قانون مطابقت دارد. ، کمتر از 400 هزار دلار آمریکا نیست. صاحبان املاک و مستغلات دیگر نمی توانند از پرداخت مالیات های متحمل شده خود طفره بروند، مثلاً ملک را به ارزشی کمتر از استحقاق آن به ثبت برسانند، به طوری که مالیاتی که بر آن تحمیل می شود کمتر باشد و این امر سود زیادی برای کشورهای ترکیه به همراه داشته است.

پیشرفت چشمگیر در بخش املاک و مستغلات:

صاحبان املاک و مستغلات در ترکیه یا فروشندگان دیگر نمی توانند قیمت ها را آنطور که دوست دارند دستکاری کنند، زیرا گزارش همه چیز را توضیح می دهد و بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که شما به عنوان یک خریدار ملکی کاملاً مناسب با بودجه خود دریافت خواهید کرد. بیشتر پرداخت نخواهد کرد. از سوی دیگر، صدور قانون ارزیابی املاک تنها به جهانیان تایید می کند که حوزه املاک در ترکیه در مسیر سازماندهی و پیشرفت قرار دارد و اهمیت آن کمتر از سایر بازارهای توسعه یافته نیست.

گزارش ارزیابی املاک در ترکیه شامل بسیاری از اطلاعات مهم در مورد ملک است، از جمله: مساحت ملک و موقعیت جغرافیایی آن در محدوده شهری که در آن واقع شده است. پیش فروش دریاچه چیتگر اطلاعات در مورد امکانات خدماتی نزدیک مانند مدارس، دانشگاه ها و حمل و نقل. اطلاعات مربوط به زمینی که در آن ساخته شده و برخی جزئیات مربوط به سند ملکی. کلیه جزئیات حقوقی مربوط به ملک.

تصمیم سرمایه گذاران املاک هنگام فروش و پیش فروش آپارتمان

رشد هزینه ساخت و ساز برج و آپارتمان

مشکلات و جنبه های منفی مرتبط با ملک. قیمت املاک مشابه آن در همان منطقه و در مناطق دیگر. قیمت تقریبی آن جزئیات داخلی مانند کیفیت ساخت، پرداخت و سایر لوازم جانبی ذکر شده است. خرید ملک در ترکیه در حال حاضر یک فرصت طلایی است که باید به آن فکر کنید.

زیرا قیمت ها ثابت است و تمام قوانین و مقررات به نفع شماست و گزینه های املاک و مستغلات موجود برای فروش بسیار زیاد و قابل تامل است. می توانید با برقراری ارتباط با مشاور املاک ما یا بازدید از پلت فرم های رسانه های اجتماعی ما، آنها را مشاهده کنید.