مارس 29, 2024

پرداخت تسهیلات بانکی همزمان با پیش فروش دریاچه چیتگر

توجه به نحوه قیمت گذاری کارشناسان فروش بر روی املاک

دولت ترکیه تمام تلاش خود را می کند تا با تسهیل فرآیند استخراج اوراق برای خرید ویلا در ترکیه ، روند سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به ویژه املاک در ترکیه مشرف به تنگه بسفر را برای سرمایه گذار آسان تر، سریع تر و سودمندتر کند . همچنین اوراق مربوط به قرارداد ویلا و اوراق سند مالکیت و همچنین تسهیل در روند پیش فروش برج های منطقه 22 برای اتباع خارجی و شرایط ساده و بدون عارضه.

دریافت تسهیلات بانکی قبل خرید و پیش خرید آپارتمان

وضعیت اقتصادی این منطقه به دلیل عوامل متعددی که به ایجاد یک اقتصاد قوی در منطقه و توسعه اقتصاد استانبول کمک کرده است، خوب است، از جمله: فرصت های شغلی در همه بخش ها و موسسات را فراهم می کند. افزایش قیمت دستمزد و درآمد روزانه کارگران بخش دولتی و خصوصی. قیمت ارزان به طور کلی برای کلیه اجناس و کالاهای منطقه. تعداد خوب گردشگران در منطقه که به تقاضای زیاد مراکز اقتصادی منطقه کمک کرده و از آنها حمایت می کنند.

تنوع عظیم املاک و مستغلات در منطقه 22

آنچه املاک و مستغلات مشرف به بسفر را متمایز می کند، تنوع بسیار زیاد است که بیشتر خواسته های آپارتمان ها یا آپارتمان های اجاره ای را برآورده می کند. مناطق مشرف به بسفر دارای انواع مختلفی از آپارتمان ها برای فروش یا اجاره و همچنین ویلاهایی با انواع و طرح های مختلف است.

املاک بسفر یکی از بهترین انواع املاک در بازار املاک استانبول است که به دلیل ویژگی هایی که دارد سرمایه گذاران و بازرگانانی را که مایل به زندگی در آن هستند جذب می کند. همچنین با توجه به افزایش تقاضا برای آن، پروژه خلبانان هما پارسه یکی از مستغلات ترین املاکی است که بازدهی مالی برای سرمایه گذار دارد و با توجه به نوع سرمایه گذاری در ترکیه ، سرمایه گذاری می تواند به چند شکل باشد.

توجه به نحوه قیمت گذاری کارشناسان فروش بر روی املاک

خرید ویلا برای مقاصد مسکونی و دریافت اجاره بها

در اینجا سرمایه گذار به دنبال ویلا با نیت مسکن برای خود است و انتخاب های وی در انتخاب ویلا برای جلب رضایت اعضای خانواده شخصی بوده و باید خودش آن را انتخاب کند. سرمایه گذاری مسکونی در ویلاهای بسفر با سایرین متفاوت است، با توجه به قیمت بالای ویلا در بسفر نسبت به قیمت ویلا در سایر مناطق، مزایای ویلاهای بسفر از نظر موقعیت، چشم انداز، خدمات را نخواهید یافت.

غیره از این رو محل سکونت تاجران، مشاهیر و دیگر افراد ثروتمند است. در این نوع سرمایه گذاری، قصد خرید ویلا چه به صورت فروش و چه به صورت اجاره، تجاری است و زمانی که قصد تجاری است، باید در انتخاب ویلا برخی از مشخصات بین المللی را در نظر بگیرید. داشتن ملک در مناطق بسفر یکی از فرصت های طلایی برای کسب سود محسوب می شود.

خط آخر

 سرمایه گذار همیشه به دنبال فرصت هایی است که با مزایای زیادی همراه باشد. این امر در مورد املاک بسفر صدق می کند که برای اکثر بازرگانان جذابیت خاصی دارد که منجر به افزایش تقاضا برای آنها شده است و صاحب ملک  بنابراین فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران برای دستیابی به سود مالی و سودآوری است. یافتن املاک لوکس

خرید ویلا برای مقاصد مسکونی و دریافت اجاره بها

سرمایه گذاران دارای سرمایه، افراد مشهور و یا تاجران می توانند املاک مناسبی را برای فروش در ترکیه و مشرف به تنگه بسفر بیابند که سلایق و آرزوهای آنها را برآورده می کند، از جمله ویلاهای مجلل، خانه های مجهز به آخرین فناوری، آپارتمان های لوکس و بسیاری از املاک دیگر که نشان دهنده وضعیت عمومی لوکس برای این کشور است.