مارس 28, 2024

نحوه محاسبه سود و ضرر پیش فروش برج های چیتگر

از دست دادن سود در سرمایه گذاری

عدم پیش بینی از دست دادن درآمد اجاره به دلیل واحدهای خالی و عدم پرداخت اجاره بها منجر به از دست دادن سود در سرمایه گذاری در املاک شما می شود. چه صاحبخانه با یک اجاره یا صاحب کسب و کار املاک و مستغلات با چند ساختمان چند واحدی، یاد بگیرید که چگونه از دست دادن جای خالی و ضرر پیش فروش برج های منطقه 22 اعتباری را محاسبه و حساب کنید تا درآمد ناخالص بالقوه و درآمد عملیاتی خود را بهتر درک کنید.

نحوه محاسبه ضرر اعتباری در املاک و مستغلات

خوراکی های کلیدی

  • از دست دادن جای خالی زمانی است که مستاجر از خانه نقل مکان می کند و شما یک واحد خالی دارید که برای مدت زمانی هیچ درآمدی ایجاد نمی کند.
  • ضرر اعتباری زمانی است که مستاجر اجاره بهای خود را پرداخت نمی کند.
  • هر دو بر سود شما از ملک اجاره ای تأثیر می گذارند و همچنین می توانند بر فرصت های وام گرفتن از وام دهندگان تأثیر بگذارند.
  • شما می توانید با درک درآمد خالص عملیاتی خود و میانگین نرخ هدررفت جای خالی و اعتبار در منطقه، ضرر را محاسبه کنید.

جای خالی اجاره و از دست دادن اعتبار

هر زمان که در یک ملک اجاره ای سرمایه گذاری می کنید، باید از دست دادن جای خالی و از دست دادن اعتبار را در نظر بگیرید. از دست دادن جای خالی زمانی است که مستاجر از خانه نقل مکان می کند و شما یک واحد خالی دارید که برای مدت زمانی هیچ درآمدی ایجاد نمی کند. ضرر اعتباری زمانی است که مستاجر اجاره بهای خود را پرداخت نمی کند. هر دو بر سود شما از اجاره تأثیر می گذارند. 1 و اگر به دنبال وام برای راه اندازی کسب و کار املاک و مستغلات خود هستید، وام دهنده ممکن است این دو مورد را نیز در نظر بگیرد.

محاسبه جای خالی و از دست دادن اعتبار

ابتدا، می‌خواهید با بررسی املاک مشابه و ضرر اخیر تجربه شده توسط ملک خود یا ملکی که می‌خواهید بخرید، درصد ضرر مورد انتظار ناشی از جای خالی و عدم پرداخت را تعیین کنید. فرض کنید جای خالی و از دست دادن اعتبار در سال گذشته از ملکی که می خواهید بخرید 3٪ از درآمد خالص عملیاتی بود .

سایر املاک قابل مقایسه به طور متوسط ​​4٪ را تجربه کردند. میانگین این دو 3.5 درصد است. درآمد خالص عملیاتی خود را برای سال آینده با افزایش اجاره بها پیش بینی شده تنظیم کنید. یک متخصص املاک و مستغلات ممکن است بتواند به شما کمک کند تا جای خالی و ضررهای اعتباری قابل مقایسه را برای املاک در منطقه پیدا کنید.

کاهش تلفات مشاغل خالی

شما هرگز املاک و مستغلات را بدون از دست دادن جای خالی اجاره نمی دهید، زیرا مردم نقل مکان می کنند، اهداف زندگی خود را تغییر می دهند و فقط تصمیم می گیرند که می خواهند در جای دیگری باشند. با این حال، از دست دادن جای خالی می تواند به طور قابل توجهی از طریق یک یا چند روش زیر کاهش یابد:

بازار برای مستاجران مناسب

اگر اجاره کم را تبلیغ می‌کنید و سپس اجاره را افزایش می‌دهید، سریعاً چند جای خالی خواهید داشت. ممکن است بخواهید برای جذب یک مستاجر خوب در یک واحد آگهی ویژه ای را تبلیغ کنید، اما زمانی که اجاره به پایان می رسد ممکن است انتظار امتیاز دیگری را داشته باشند.

نحوه بازاریابی ، فروش و پیش فروش برج های منطقه 22 توسط کارشناسان مسکن

یک ملک خوب نگه دارید و آن را بازاریابی کنید

واحدهای خود را حفظ کنید، به سرعت تعمیرات را انجام دهید و مطمئن شوید که مستاجران شما مکان خوبی برای زندگی دارند. اگر از ملک راضی باشند، به احتمال زیاد اجاره نامه خود را تمدید می کنند.

خدمات و روابط عالی مستاجر را حفظ کنید

حتی اگر چیزی خراب شود، اگر مستاجر آن را گزارش کند و شما به سرعت از آن مراقبت کنید، احتمالاً نگرش خوبی در مورد آن خواهد داشت. کاری کنید که آنها به راحتی در مورد مشکلات به شما بگویند و سپس با خوشحالی از آنها مراقبت کنید.

مشوق مستاجرین برای تمدید اجاره نامه

هزینه تمیز کردن، رنگ آمیزی مجدد و آماده کردن یک واحد برای مستاجر جدید را محاسبه کنید و سپس به هزینه بازاریابی و برنامه/مصاحبه اضافه کنید. اگر مستاجر خوبی است و به موقع پرداخت می‌کند، به او انگیزه‌ای بدهید که برابر است با هزینه‌ای که در صورت ترک او خرج می‌کردید و ممکن است آنها را نگه دارید.

بررسی دقیق و جامع انجام دهید

زمانی که مستاجر در حال نقل مکان است، یک فرم دقیق داشته باشید و از وضعیت واحد عکس بگیرید. وقتی آنها بیرون می روند، همین کار را انجام دهید. تعریف روشنی از “ساییدگی و پارگی” عادی در اجاره نامه داشته باشید و هر گونه خسارت بالاتر از آن سطح را از سپرده خسارت خود خارج کنید.

کاهش عدم پرداخت اجاره بها

این همه مربوط به پیشگیری است، زیرا اگر کسی اجاره را نداشته باشد یا نخواهد آن را بپردازد، نمی توانید مجبور به پرداخت آن شوید. واقعیت این است که در اغلب موارد مستاجری که ریسک عدم پرداخت است، سابقه عدم پرداخت یا مشکلات اعتباری را خواهد داشت.

هنگامی که به نظر می رسد یک نامزد مستاجر قابل دوام داشته باشید، و احتمالاً آنها هزینه درخواست غیرقابل استرداد را پرداخت کرده اند، برای اعتبار و بررسی سابقه پرداخت می کنید. این باید به شما هشداری در مورد مستاجران پرخطری که سابقه پرداخت پرخطر دارند، بدهد.

از دست دادن جای خالی چیست؟

از دست دادن جای خالی مقدار پولی است که اگر ملک اجاره ای شما برای مدت معینی اجاره نشود، پیش فروش دریاچه چیتگر ممکن است از دست بدهید. معمولاً به صورت درصد بیان می شود و می توانید آن را با کم کردن آن از درآمد ناخالص بالقوه یا درآمد خالص عملیاتی خود محاسبه کنید.

کارشناسی فنی ساختمان و قیمت گذاری بر روی آپارتمان توسط بازرسان اتحادیه املاک و مستغلات
ضرر اعتباری در املاک چیست؟

اگر یک مستاجر یا مستاجر اجاره خود را به شما به عنوان صاحبخانه پرداخت نکند، این ضرر اعتباری است. این پولی است که از درآمد ناخالص بالقوه خود از دست می دهید. شما می توانید با انجام بررسی پیشینه و اعتبار هر مستأجر جدید برای جلوگیری از از دست دادن اعتبار در املاک و مستغلات سعی کنید ببینید آیا آنها دارای امتیاز اعتباری خوب یا بد و سابقه پرداخت هستند.