آوریل 19, 2024

مشاوره پیش فروش برج های منطقه 22 برای محله های مختلف

اندازه پیش پرداخت شما تأثیر مستقیمی بر نرخ بهره ای دارد

با مسکن مقرون به صرفه، فرصت‌های شغلی فراوان و طبیعت فراوان، این منطقه دریایی احتمالاً همچنان خریداران احتمالی را جذب خواهد کرد. در قلب دریاچه های بزرگ واقع شده است. ماری پر از جذاب‌ترین رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و فضاهای بیرونی شمال است. با کسب امتیاز ارزش 4.7، قیمت های پایین و جامعه ای دلپذیر را به صاحبان خانه های احتمالی ارائه می دهد. جمعیت آن کمی بیش از 78000 نفر است.

اندازه پیش پرداخت شما تأثیر مستقیمی بر نرخ بهره ای دارد

بازار املاک و مستغلات ماری در سال 2022 پیشرفت کرد و خریداران خارج از شهر را جذب کرد که به قیمت معیار آن برای اولین بار وارد محدوده. بازار تابستان به ویژه شلوغ بود.پیش فروش برج های چیتگر قیمت بنچمارک در می 2022 به 320700 تومان رسید و برای سه ماه دیگر بالای 300000 تومان باقی ماند. سه ماهه آخر سال 2022 شاهد کاهش جزئی بود و قیمت بنچ مارک سال را با 275400 تومان به پایان رساند.

ممکن است نرخ بهره شما کمتر باشد؟

نماینده محلی توضیح می‌دهد: «دو دسته از خریداران در سال 2022 بسیار داغ بودند: آن‌هایی که به دنبال خانه‌ای مجزا و تک‌خانواری بودند، و سرمایه‌گذارانی که به دنبال واحدهای چندخانواری بودند . از نظر خانه‌های خانوادگی، خانه‌های ییلاقی سه خوابه مجزا تقاضای زیادی داشت. برای خانه‌های چند خانواری، دوبلکس‌ها، تریپلکس‌ها و هر چیزی که درآمد غیرفعال را ارائه می‌کرد، به سرعت حرکت کرد.

ممکن است نرخ بهره شما کمتر باشد؟

اما این فقط صاحبان خانه های بالقوه نبودند که به نگاه می کردند.اضافه می کند که ماری. پروژه وزرا املاک اجاره ای تقاضای بالایی دارند و سرمایه گذاران می توانند چیزی را با قیمت نسبتاً پایین خریداری کنند و واقعاً از مزایای آن بهره مند شوند. تعداد کمی از مناطق می توانند با رقابت کنند. میانگین قیمت خانه با 292,208 تومان، 500,650 تومان کمتر از میانگین ملی در پایان سال 2022 بود. میانگین قیمت خانه در این منطقه طی یک سال 26 درصد، طی سه سال 75 درصد و طی پنج سال 84 درصد رشد کرد.

پیش فروش ملک چه قوانینی دارد؟

موریسون می‌گوید: «در پایان سال گذشته، فروشندگان مایل بودند در فصل خارج از فصل فهرست کنند، زیرا موجودی بسیار کم بود. «فهرست‌ها با قیمت‌های خوب فروخته می‌شدند و همچنان پیشنهادهای متعددی دریافت می‌کردند. با وجود اینکه نرخ‌های بهره بالا رفته بود، املاک به سرعت در حال حرکت بودند» تب بهاری در حال حاضر شروع شده است. که با ترکیب شد. قیمت های مقرون به صرفه ماری، این منطقه را در موقعیت خوبی برای رشد در سال 2023 قرار می دهد.

پیش فروش ملک چه قوانینی دارد؟

یکی از سه مکان برتر برای خرید املاک و مستغلات برای دومین سال متوالی است، پروژه بقیه الله 5 به لطف امتیاز ارزش 4.2. خلیج شمالی واقع در دریاچه ، تنها 125 کیلومتر از فاصله دارد. همچنین بسیاری از بهترین ویژگی های طبیعی ، از جمله بسیاری از پارک ها، مسیرها و مناطق حفاظت شده را ارائه می دهد. در بازار املاک و مستغلات چه اتفاقی افتاده است؟را با قیمت معیار ترکیبی 413,525 تومان 47 درصد کمتر از میانگین ملی به پایان رساند .

خط آخر

و آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین شهرها برای خرید املاک در تبدیل کرد. این با وجود افزایش قابل توجه قیمت در سال‌های اخیر است: 21 درصد در یک سال، 83 درصد در سه سال و 90 درصد در پنج سال.این خبر بسیار خوبی برای صاحبان املاک و سرمایه گذاران موجود در شهر و همچنین خریداران احتمالی است که به دنبال بازاری مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند. خریداران همچنین می توانند انواع مختلفی از املاک را انتخاب کنند.

این بازار که گاهی نادیده گرفته می‌شود، رشد چشمگیر قیمت دو رقمی را به صورت یک ساله، سه ساله و پنج ساله تجربه کرده است. بازارهای مشابهی در شمال وجود دارد که به خریداران احتمالی خانه‌هایی با قیمت معقول ارائه می‌دهند که به سرعت افزایش می‌یابند آینده املاک در خلیج شمالی چیست؟ اگر دوست دارید در تمام طول سال وقت خود را در فضای باز بگذرانید و از سبک زندگی شهری کوچک با امکانات اطراف لذت ببرید.