آوریل 18, 2024

پیش فروش برج های چیتگر شروعی برای خانه دار شدن مستاجرین

راه های افزایش سرمایه جهت خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان

در ارتقاء سرمایه گذاری کنید هنگامی که صاحب ملک اجاره ای درآمدزا هستید، مهم است که مستاجران را جذب کنید و مستاجران را راضی نگه دارید، بدون اینکه ثروت اندکی را در به روز رسانی های مجلل غرق کنید که بازده سرمایه گذاری زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. از سوی دیگر، مراقبت نکردن از ملک خود یا ارائه ارتقاء به احتمال زیاد در درازمدت هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، زیرا برای یافتن و نگه داشتن مستاجران پیش فروش دریاچه چیتگر مسئول مشکل تری خواهید داشت.

بازسازی خانه و آپارتمان های قدیمی توسط صاحبخانه

خوشبختانه، برخی بهبودهای ملک وجود دارد که نسبتاً مقرون به صرفه هستند و می توانند ارزش خانه اجاره ای و درآمد کلی از اجاره شما را افزایش دهند. وقتی نوبت به یافتن اجاره‌کنندگان مطلوب می‌رسد، آشپزخانه می‌تواند یکی از ویژگی‌های آن باشد. بازسازی آشپزخانه یک راه عالی برای جذب و حفظ مستاجرین استوبلاگ املاک و امور مالی L Bee and the Money Tree می گوید. قبل از اینکه ملک را نشان دهید، آشپزخانه را عمیقا تمیز کنید و هر چیزی که لکه دار، شکسته یا نامناسب است را جایگزین کنید.

رهن و اجاره خانه و آپارتمان از طریق املاکی ها

 رنگ آمیزی تازه کابینت ها یکی دیگر از راه های ارزان قیمت برای بهبود ظاهر آشپزخانه است، اما رنگ هایی را رعایت کنید که به راحتی با هم مطابقت دارند و به راحتی پوشیده نمی شوند. مانند رنگ، کانترهای جدید می توانند ظاهر آشپزخانه شما را به شدت بهبود بخشند. شما مجبور نیستید گرانیت یا سنگ مرمر را انتخاب کنید، اما کانترهای با کیفیت بالا دوام بیشتری خواهند داشت و عالی به نظر می رسند.

در نهایت، به‌روزرسانی لوازم خانگی یا سخت‌افزار می‌تواند کمی گران‌تر باشد، اما برای اجاره‌کنندگان جذابیت زیادی دارد. به دنبال فروش و تخفیف فروشگاه لوازم خانگی یا حتی تجهیزات کمی استفاده شده باشید. جلو و حیاط خلوت جذاب، خوب و کم تعمیر و نگهداری از نقاط فروش بزرگی برای اجاره کنندگان بالقوه است. حیاط خود را تمیز نگه دارید، چمن را بریده و گیاهان را آبیاری کنید.

راه های افزایش سرمایه جهت خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان

 خطرات ناشی از معامله با دلالان مسکن و آپارتمان

هر گونه زخم چشم یا خطرات را از جلو یا حیاط پشتی خود حذف کنید، مانند برداشتن کنده درختان قدیمی یا توده های چوب و پر کردن سوراخ ها. برخی از این مشاغل می توانند سخت باشند، اما می توانید تجهیزاتی مانند اره یا مینی بیل مکانیکی اجاره کنید تا کار را کمی آسان تر و مقرون به صرفه تر از استخدام یک تیم محوطه سازی کنید. هنگامی که اجاره‌دهنده‌ای دارید، نگهداری از فرش ممکن است دشوار باشد، به خصوص اگر آنها حیوانات خانگی یا کودکان داشته باشند.

از طرف دیگر، کفپوش های چوبی ممکن است زیبا باشند، اما در صورت آسیب دیدن، تعمیر آن گران و دشوار است. PersonalIncome.org توضیح می دهد که کفپوش لمینت گزینه خوبی برای صاحبخانه است زیرا بادوام، مقاوم در برابر لک و مقرون به صرفه است (معمولاً 1 تا 6 دلار در هر فوت مربع). پیش فروش برج های منطقه 22 یکی دیگر از گزینه های شیک و در عین حال مقرون به صرفه، کفپوش بامبو است که می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد اما به اندازه لمینت بادوام نیست.

خرید و پیش خرید آپارتمان با حداقل پرداختی

پنجره ها بین 20 تا 25 درصد از اتلاف انرژی خانه را تشکیل می دهند و درهای ضعیف 10 تا 15 درصد را تشکیل می دهند، بنابراین ارتقاء به پنجره ها و درهای کم مصرف باعث صرفه جویی در هزینه شما و مستاجرانتان در هزینه های انرژی و آب و برق می شود. حتی رنگ آمیزی ساده درها و پنجره ها می تواند ظاهری تازه به ملک شما ببخشد که خانه شما را متمایز می کند و اجاره کنندگان بهتری را جذب می کند.

افزودن یا ارتقاء ویژگی های ایمنی ملک شما هم برای اجاره کنندگان بالقوه و هم برای شما مفید است. راه های مقرون به صرفه ای برای افزایش جنبه امنیتی ملک اجاره ای شما و ایجاد احساس امنیت بیشتر در مستاجرین وجود دارد . BobVila.com پیشنهاد می‌کند که پنجره‌های امنیتی را نصب کنید، بنابراین دیدن داخل خانه دشوار است.

 خطرات ناشی از معامله با دلالان مسکن و آپارتمان
خط آخر

همچنین درها و قفل ها را در صورت قدیمی بودن یا شل بودن ارتقا دهید. مطمئن شوید که چراغ های فضای باز کار می کنند و روشن هستند. اگر چندین روز از ملک دور هستید آنها را روی یک تایمر تنظیم کنید. درختان و پرچین ها را کوتاه کنید تا متجاوزان جایی برای پنهان شدن نداشته باشند.