مارس 29, 2024

شرایط اخذ مجوز پیش فروش برج های چیتگر از اتحادیه املاک

فعالیت گسترده کارشناسان املاک در خرید و فروش واحد مسکونی

برای اخذ اقامت ملکی در ترکیه باید مراحل خاصی از جمله موارد زیر را انجام دهید: شما باید به وب سایت مرجع مربوطه مراجعه کنید و انتخاب کنید که فرم را برای کسانی که برای اولین بار درخواست می کنند، پر کنید. در فرم باید فضاهای مشخص شده را با اطلاعات شخصی مورد نیاز پر کنید. پیش فروش برج های منطقه 22 بعداً می توانید اولین تاریخ موجود را برای رفتن به مصاحبه تعیین کنید.

شرایط فروش و پیش فروش آپارتمان و دریافت مجوزهای لازم برای فعالیت

بررسی کنید که تمام اسناد و مدارک کامل هستند و هیچ مورد گم نشده ای وجود ندارد. پس از انجام کلیه مراحل، اقامت در مدت سه ماه صادر و به آدرس مذکور ارسال می گردد. مدارک مورد نیاز برای درخواست اقامت: برای اخذ این اقامت، باید شروع به تهیه برخی از مهمترین مدارک و مدارک کنید، از جمله:

  • بیمه نامه زلزله
  • سند ارزیابی املاک به شرح فوق
  • شماره مالیات از اداره مالیات مجاور اخذ می شود
  • عکس های شخصی
  • کپی اصل گذرنامه
  • سند مالکیت ملک و می توانید آن را از صاحب ملک درخواست کنید
فعالیت گسترده کارشناسان املاک در خرید و فروش واحد مسکونی

خرید و فروش واحد های مسکونی با کمک دپارتمان املاک

تقاضای بسیاری از افراد برای اخذ اقامت ملکی تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد، از جمله: ترکیه کشوری با ثبات در سطح اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است. گزینه های ملکی زیادی در آن می توانید پیدا کنید که برای همه و برای هر سلیقه و بودجه ای مناسب است و مراحل خرید بسیار آسان است و زمان زیادی را نمی گیرد. ترکیه محیطی توسعه یافته و پر از تجمل، پیچیدگی و تجمل است.

دارای شبکه حمل و نقل مدرن و پیشرفته است که رفت و آمد شهروندان را از یک مکان به مکان دیگر آسان می کند. آینده املاک و مستغلات سرمایه گذاری در ترکیه تضمین شده است، زیرا پیش فروش دریاچه چیتگر دولت ترکیه امکانات زیادی را در این زمینه فراهم می کند. قیمت املاک در ترکیه نسبت به سایر کشورها و مکان های دنیا کمتر است و به همین دلیل می توانید در قبال پول خود از مزایای بسیاری برخوردار شوید.

خرید و فروش واحد های مسکونی با کمک دپارتمان املاک

نحوه کار در سایت های مربوط به املاک و مستغلات

تمامی مسئولین شرکت ما آمادگی کامل دارند تا تمامی خدمات مورد نیاز شما را در هنگام خرید ملک در ترکیه ارائه دهند و همچنین تمامی خدمات مورد نیاز شما از صدور اوراق حقوقی تا اخذ ملکی را به شما ارائه خواهیم کرد. اقامت ملکی برای شما و اعضای خانواده تان.

شما می توانید به طور مداوم وب سایت ما را دنبال کنید تا مهمترین مسائل مربوط به بخش املاک و مستغلات در ترکیه و مهمترین قوانین صادر شده توسط مقامات رسمی و همچنین مهمترین تحولات مربوط به قانون ملیت ترکیه و سایر موارد را مشاهده کنید.