مارس 28, 2024

راه های دسترسی به پروژه های پیش فروش برج های چیتگر تهران

وضعیت بازار املاک و مستغلات

فقط چند راه برای بهتر شدن اوضاع برای خریداران بالقوه از اینجا وجود دارد. نیکول باچو، اقتصاددان ارشد زیلو، در مقاله خود نوشت: برای اینکه میانگین پرداخت وام مسکن به سهم 22.8 درصدی بودجه قبل از سال 2021 کاهش یابد، مستلزم “یک شوک معنی دار برای مقرون به صرفه بودن (از نظر قیمت ها یا کاهش نرخ ها یا افزایش درآمد) است. تجزیه و تحلیل.

راه های بهتر شدن اوضاع برای خریداران در بازار مسکن

بسیاری از کارشناسان فکر می کنند پیش فروش دریاچه چیتگر کاهش قیمت ها کار را برای خریداران آسان تر می کند.  سام هال، اقتصاددان املاک در کپیتال اکونومیکس، در ایمیلی گفت: «با بررسی شواهد، کاهش قابل توجه قیمت مسکن اکنون اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اسکات دوبا، مدیر مدیریت ثروت در Prime Capital Investment Advisors، در ایمیلی گفت که آیا قیمت خانه تا حد زیادی کاهش می یابد تا حدی به افزایش بیکاری و وادار کردن مردم به فروش خانه های خود بستگی دارد.

او گفت: “به طور کلی، به نظر می رسد که در یک سال آینده بیشتر به بازار خریدار تبدیل خواهد شد، حداقل نسبت به بازار بسیار فشرده و فروشنده پسندی که در دو سال گذشته شاهد آن بوده ایم.” کاهش قیمت مسکن علاوه بر سود برای افرادی که از خرید خانه قیمت‌گذاری کرده‌اند، یک مزیت عمده برای اقتصاد خواهد داشت: کاهش تورم و احتمالاً کاهش متعاقب افزایش نرخ بهره.

سقوط یا تعادل مجدد؟

نایتلی از ING نوشت: از آنجایی که قیمت مسکن جزء اصلی معیارهای تورم مانند شاخص قیمت مصرف کننده است، کاهش آن می تواند راه طولانی را به سمت پایین آوردن تورم انجام دهد. این می تواند فدرال رزرو را تشویق کند تا از افزایش بیشتر نرخ بهره عقب نشینی کند. با این حال، رکود بزرگ تضمین نشده است – و حتی اگر اتفاق بیفتد، انتظار بازگشت به قیمت های قبل از همه گیری را نداشته باشید.

پیش فروش دریاچه چیتگر تهران با وام و زیرقیمت منطقه

 اقتصاددانان در Zillow فکر نمی‌کنند که سقوطی اتفاق بیفتد زیرا تعداد خانه‌های کمی در بازار وجود دارد که با وجود انصراف بسیاری از خریداران، قیمت‌ها احتمالاً بالا می‌مانند.

باچود می‌نویسد: «خریدارانی که سعی می‌کنند در بازار منتظر بمانند – تا همه چیز دوباره مقرون به صرفه‌تر شود – احتمالاً برای مدت طولانی منتظر خواهند بود. «در حالی که قیمت‌ها در حال حاضر به‌دلیل متعادل شدن مجدد بازار به‌طور متوسط ​​کاهش می‌یابند، قیمت‌های بلندمدت همچنان افزایش می‌یابند، و با توجه به اینکه نرخ‌های بالای وام مسکن به‌دنبال باقی ماندن هستند، مقرون‌به‌صرفه بودن آینده تهدید می‌شود.»

تلاش برای زمان‌بندی بازار خطرناک است

پیش‌بینی‌های متناقض، عدم قطعیت تلاش برای پیش‌بینی اینکه بازار در آینده چه خواهد کرد را برجسته می‌کند. برخی از کارشناسان می گویند خریداران حتی نباید سعی کنند شرایط آینده را پیش بینی کنند. گلن برانکر، رئیس آلی هوم، در ایمیلی گفت: «ما همیشه به خریداران توصیه می‌کنیم از تلاش برای «زمان‌بندی بازار» اجتناب کنند و در عوض بر اساس وضعیت مالی منحصربه‌فرد و اهداف بلندمدت خود تصمیم بگیرند.

 “بازار مسکن می تواند غیرقابل پیش بینی باشد و در هر لحظه تغییر کند. اگر تصمیم بگیرید به امید کاهش نرخ ها دست از کار بکشید، ممکن است برعکس این اتفاق بیفتد. پیش فروش برج های منطقه 22 در مورد قیمت مسکن هم همینطور. شما همیشه می‌توانید در طول مسیر، در صورت کاهش نرخ‌ها، مجدداً سرمایه‌گذاری کنید تا پرداخت‌های ماهانه خود را کاهش دهید.»

خرید و فروش آپارتمان توسط سرمایه گذاران و قیمت گذاری کارشناسان بازار مسکن بر املاک و مستغلات

خط آخر

با خطراتی که هم برای خرید در حال حاضر و هم در انتظار آن وجود دارد، خریداران حاشیه‌ای مانند راش در شرایطی قرار می‌گیرند. راش گفت: “من دوبار اخراج شدم زیرا هر کسی که ملکی را که در آن بودم داشت می خواست آن را بفروشد یا می خواست برگردد.” من می‌خواهم مالک باشم و هفت سال اولی که اینجا بودم دارم به خودم لگد می‌زنم، این کار را نکردم. من فقط از قیمت ها ترسیده بودم و باید گلوله را گاز می گرفتم و این کار را می کردم. اما اینجا جایی است که ما هستیم.»