آوریل 19, 2024

بند های قرارداد پیش فروش برج های چیتگر بین سازنده و خریدار

بررسی نحوه فروش و پیش فروش آپارتمان ها مسکونی

خرید آپارتمان در کوجائلی ترکیه یکی از گزینه های متعددی است که این کشور در زرادخانه خود گنجانده است، زیرا برای مسکن و سکونت مناسب است و برای سرمایه گذاری و بازدهی بالا مناسب است و بهشت ​​توریستی است. این شامل بسیاری از مقاصد و مکان های دیدنی معروف است که ارزش دیدن را دارند. در اینجا پروژه سپکو چیتگر و برخی از جزئیات در مورد آن از طریق مقاله زیر آورده شده است.

بازدهی قابل توجه با سرمایه گذاری در بازار مسکن

اولاً، این منطقه دارای اقتصاد قوی با جمعیت رو به رشد و تقاضای فزاینده برای مسکن است. این بدان معناست که سرمایه گذاران پتانسیل زیادی برای بازگشت سرمایه خود دارند. علاوه بر این، مشوق‌های دولتی زیادی برای کسانی که در کوجالی املاک می‌خرند، از جمله معافیت‌های مالیاتی و مشوق‌های ساختمان جدید وجود دارد. ثانیاً، به دلیل زیبایی طبیعی خیره کننده و فرصت های تفریحی متنوع، با دسترسی به دریای سیاه و پارک ها، دریاچه ها و جنگل های فراوانش شناخته شده است.

مزایای خرید و پیش خرید آپارتمان در برج های 30 طبقه

محیطی جذاب برای زندگی و کار را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. علاوه بر این، این منطقه دارای زیرساخت های حمل و نقل عالی است که حرکت در شهر و فراتر از آن را آسان می کند. ثالثاً، قیمت املاک و مستغلات در تمایل به ثبات نسبی دارد حتی در زمان بی ثباتی اقتصادی و این ثبات باعث می شود پیش فروش برج های منطقه 22 سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری بلندمدت خود برنامه ریزی کنند.

بررسی نحوه فروش و پیش فروش آپارتمان ها مسکونی

کوجائلی یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای ترکیه است که آن را برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان بدون پول نقد هستند، تبدیل به یک انتخاب عالی می کند. هزینه زندگی نیز نسبتاً پایین است و به خانواده ها پول بیشتری می دهد تا برای چیزهای دیگر خرج کنند. علاوه بر این، امکانات رفاهی زیادی مانند مدارس عالی، بیمارستان ها و سایر خدمات عمومی را ارائه می دهد.

تاثیر افزایش عرضه آپارتمان در بازار املاک

این شهر با سیستم حمل و نقل توسعه یافته و کارآمد، از طریق شبکه ای از بزرگراه ها و راه آهن و همچنین کشتی ها، اتوبوس ها و تاکسی ها به بقیه ترکیه متصل می شود. شهرداری متروپولیتن کوجایلی در زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی مدرن سرمایه‌گذاری کرده است که شامل یک سیستم اتوبوس جامع، خطوط راه‌آهن سبک و تراموا می‌شود، و شهرداری همچنین خدمات کشتی را به استانبول نزدیک می‌کند.

اخیراً شاهد افزایش سرمایه گذاری برای توسعه شبکه حمل و نقل خود بوده است و در سال 2019، شهرداری کلان شهر کوجایلی خط تراموا جدیدی را راه اندازی کرد که مرکز شهر را به حومه شهر متصل می کند. انتظار می رود این خط جدید تراکم ترافیک را کاهش دهد و توسعه اقتصادی را تقویت کند. علاوه بر سیستم های حمل و نقل عمومی، تاکسی های خصوصی نیز برای کرایه در دسترس هستند.

تاثیر افزایش عرضه آپارتمان در بازار املاک

جذابیت های ورود به بازار مسکن با خرید آپارتمان

 این تاکسی‌ها معمولاً گران‌تر از وسایل حمل‌ونقل عمومی هستند، اما راحتی را برای مسافرانی که نیاز به جابجایی سریع دارند، فراهم می‌کنند. یکی از دلایل اصلی افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان در کوجایلی این است که دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی معروف بسیاری است که به نوبه خود انگیزه مهمی برای به حرکت درآوردن چرخ سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بوده است.