مارس 28, 2024

بررسی امکانات برج ها و آپارتمان های واقع در چیتگر تهران

روند رشد تقاضا برای خرید و پیش خرید واحد های مسکونی

یک پیست دوچرخه سواری، یک مرکز تناسب اندام، یک زمین فوتبال، یک زمین بسکتبال و یک زمین تنیس. استراحتگاه دلفین آبی: پارک آبی آکوا دلفین یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری اسنیورت است. پارک آبی شامل طیف گسترده ای از امکانات و جاذبه ها، از جمله استخر موج، رودخانه تنبل، سرسره و منطقه بازی کودکان است، پیش فروش برج های منطقه 22 پارک آبی آکوا دلفین در تمام طول سال باز است و طیف گسترده ای از فعالیت ها را برای تمام سنین ارائه می دهد.

بررسی امکانات برج ها و آپارتمان های واقع در چیتگر تهران

باغ برفی: این اولین در نوع خود در ترکیه است. در منطقه ای به اندازه 1 دونوم در اسنیورت امتداد دارد. طول پارک برفی که عمق برف در آن به یک متر و 70 سانتی متر می رسد 80 متر است. در پارکی که مسیرهای مختلفی برای عاشقان اسکیت مبتدی و پیشرفته وجود دارد، می توان با خانواده در یک پیست 50 متری توبوگان تفریح ​​کرد. همچنین در این پارک کافه ها و رستوران هایی وجود دارد که می توانید پس از برف بازی در آنها به تفریح ​​بپردازید.

توجه به میزان علاقه مندی به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

توریوم مال: توریوم یکی از محبوب ترین مراکز خرید اسنیورت استانبول است. این شهر در سمت اروپایی شهر قرار دارد و با وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است. این مرکز خرید دارای طیف گسترده ای از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه ها و همچنین یک مجموعه سینمایی است. پروژه پدافند ارتش این مرکز خرید یک پارکینگ بزرگ نیز دارد. موزه شکلات: موزه شکلات در اسنیورت یک موزه کوچک اما جذاب است که به تاریخ و تولید شکلات اختصاص دارد.

روند رشد تقاضا برای خرید و پیش خرید واحد های مسکونی

این موزه در یک کارخانه شکلات سازی قدیمی قرار دارد و بازدیدکنندگان می توانند با تاریخچه شکلات آشنا شوند و نحوه ساخت آن را بیاموزند. همچنین نمایشگاه‌های تعاملی مانند نمونه‌ای از یک کارخانه شکلات‌سازی وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند شکلات خود را بسازند. این موزه کوچک است، اما برای کسانی که به شکلات یا چیزهای مرتبط با آن علاقه دارند ارزش دیدن دارد.

هماهنگی برای بازدید از میزان پیشرفت پروژه های عمرانی و ساختمانی منطقه 22

 مرکز خرید مارمارا پارک: این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول است و فروشگاه‌های متنوعی از پوشاک و کفش گرفته تا لوازم الکترونیکی و کتاب دارد. همچنین دارای یک فودکورت با بیش از 20 رستوران و همچنین یک مجتمع سینمایی با 12 صفحه است. مزایای خرید ملک در استانبول از طریق شرکت املاک :این یک شرکت املاک و مستغلات پیشرو در استانبول است.

 این شرکت سال ها در این زمینه فعالیت می کند و به دلیل ارائه خدمات و ویژگی های با کیفیت بالا شهرت خوبی به دست آورده است: دانش گسترده از بازار املاک و مستغلات در استانبول طیف وسیعی از امکانات برای انتخاب تیم اختصاصی از متخصصان همیشه در دسترس است. برای پاسخ به سوالات شما تعهد به رضایت مشتری کمک در تکمیل کلیه مراحل و اخذ تابعیت ترکیه، اقامت ملکی و غیره.