آوریل 24, 2024

استارت پیش فروش برج های چیتگر همزمان با پیشروی پروژه

رکود بازار املاک با افزایش قیمت

حتی اگر تعداد شروع‌های چندخانواری نسبت به خانه‌های تک‌خانواره‌ای از نظر تعداد اولیه بیشتر است، درصد خانه‌های تک‌خانواره‌ای که ساخته می‌شوند از واحدهای چند‌ خانواری بیشتر است. سن دیگو همچنین دارای چندین محدودیت جغرافیایی است که سایر شهرهای ساحلی کالیفرنیا انجام می دهند. شما نمی توانید روی آب بسازید.

استارت پروژه های ساخت آپارتمان و برج در غرب تهران

کوه‌های کاولز میزان گسترش شهر را در داخل محدود می‌کند و عرضه مسکن را محدود می‌کند. پیش فروش برج های منطقه 22 مقررات ساخت و ساز با تراکم بالا را محدود می کند و از برآورده کردن تقاضای منطقه با برج های کاندوی بسیار بلند جلوگیری می کند. بنابراین، مناطق بیابانی را برای ساخت و ساز غیرمجاز انجام دهید، مانند پارک ایالتی Cuyamaca Rancho و جنگل ملی کلیولند.

سن دیگو یک منطقه شهری بزرگ است و چندین کالج و دانشگاه در آن قرار دارد. دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو یکی از بزرگترین دانشگاه هاست. گاهی اوقات با دانشگاه ایالتی سن دیگو، یک پردیس متفاوت و دانشگاه سن دیگو اشتباه گرفته می شود. دانشگاه پوینت لوما نازاری یک مدرسه مسیحی در سن دیگو است. دانشگاه ملی در نزدیکی La Jolla واقع شده است.

بازار دانشجویی متنوع بازار اجاره آپارتمان سن دیگو را تغذیه می کند

مدارس کوچکتر مانند موسسه هنر، دانشگاه بین المللی آلیانت، دانشگاه آزوسا اقیانوس آرام، دانشگاه برندمن، کالج میرامار، کالج مسا و کالج کالیفرنیا سن دیگو بازار املاک و مستغلات سن دیگو را پر می کنند. یک مزیت جانبی بازار دانشجویی متنوع این است که می توانید چندین ملک را در بازار مسکن سن دیگو خریداری کنید و از یک سبد سرمایه گذاری “متنوع” لذت ببرید. شما شاهد افزایش و کاهش تقاضا برای ملک بر اساس محبوبیت یک مدرسه شاخص نخواهید بود، و بازار مسکن قوی سن دیگو به شما امکان می دهد

اجاره واحد های مسکونی به دانشجویان با تمام امکانات لازم زیر قیمت

اگر نمی توانید واحد را پر کنید، آن را به تازه واردان منطقه یا افسران نظامی اجاره کنید. دانش آموزان. اقتصاد سن دیگو به اندازه سایر شهرهای ساحلی به گردشگری متکی نیست. در عوض، دفاع و ارتش بخش بزرگتری از اقتصاد محلی هستند. این باعث می‌شود که ده‌ها هزار اجاره‌کننده به بازار املاک و مستغلات سن دیگو که هرگز خرید نخواهند کرد، زیرا ممکن است ظرف یک یا دو سال در جای دیگری مستقر شوند.

اجاره واحدهای مسکونی به دانشجویان با تمام امکانات لازم زیر قیمت

ارتش همچنین به کسانی که املاک اجاره ای در سن دیگو را اجاره می کنند کمک هزینه های سخاوتمندانه ای می دهد و بدون در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی، اجاره ها را در نزدیکی پایگاه نظامی قوی نگه می دارد. بازار املاک و مستغلات سن دیگو در میان ده بازار گران‌قیمت‌ترین بازار املاک در این کشور رتبه‌بندی شده است، اگرچه در رتبه پایین‌تر از چندین شهر دیگر ساحل غربی قرار دارد.

 این امر تقاضای زیادی برای املاک اجاره ای در سن دیگو توسط کسانی ایجاد می کند که به سادگی توانایی خرید خانه را ندارند. بازار اجاره همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد زیرا شهر تا سال 2050 به جمعیت 500000 نفری افزایش می‌یابد که هر سال ده‌ها هزار نفر به آن اضافه می‌شود. میانگین اجاره در سن دیگو 2700 دلار است. پیش فروش دریاچه چیتگر اجاره ای که در املاک اجاره ای تک خانواده در سن دیگو دریافت می کنید، البته بسیار بالاتر خواهد بود.

افزایش اجاره بهای ماهانه با رشد ارزش آپارتمان ها

درخواست اجاره آپارتمان های مسکونی در سن دیگو در حال افزایش است

اگر یک معامله خوب پیدا کنید و آن را برای خانواده مناسب کنید، می توانید بیش از 3000 دلار در ماه هزینه کنید. اگر بتوانید املاک اجاره ای سن دیگو را به واحدهای کوچکتر تبدیل کنید، ماهیانه حدود 2200 دلار برای یک آپارتمان یک یا دو خوابه دریافت خواهید کرد. بازده نقدی برای املاک در بازار مسکن سن دیگو حدود 2.5٪ برای املاک اجاره سنتی و نزدیک به 2٪ اگر در Airbnb اجاره کنید.