مارس 28, 2024

موقعیت و دسترسی محلی آپارتمان های پیش فروش دریاچه چیتگر

اجاره فرعی فضای تجاری

اگر فضا مشترک باشد و تمام روز در دفتر نباشید، سایر مستاجران یا کارمندان اجاره‌دهنده فرعی ممکن است بتوانند به تلفن‌های شما پاسخ دهند، نامه‌ها و بسته‌ها را دریافت کنند، یا به بازدیدکنندگان غیرمنتظره سلام کنند. اگر این خدمات را بخواهید، ممکن است لازم باشد هزینه آن را بپردازید، اما مجبور نیستید تمام روز را فقط برای دریافت نامه به دفتر ببندید.

موقعیت و دسترسی محلی آپارتمان خریداری شده

بسیاری از اجاره‌دهندگان فرعی می‌توانند در مورد اجاره‌هایی مذاکره کنند که به آنها امکان دسترسی به فکس و دستگاه‌های فتوکپی یا سایر فن‌آوری‌های اداری را می‌دهد که به تجهیزات کمتری برای خرید نیاز دارد.

گزینه ای برای گرفتن کل فضا

اگر اجاره‌دهنده فرعی بخواهد قبل از پایان اجاره‌اش نقل مکان کند، پیش فروش برج های چیتگر ممکن است بتواند کل فضا را به شما اجاره دهد. در صورت داشتن یک رابطه مالی موجود با اجاره‌دهنده فرعی، می‌تواند به دست آوردن فضاهای بزرگ‌تر واجد شرایط را آسان‌تر کند، و اگر بخواهید بعد از انقضای مدت اجاره اصلی، فضا را حفظ کنید، ممکن است در موقعیت بهتری برای مذاکره با اجاره‌نامه واقعی باشید. صاحب خانه.

بدون CAM یا سایر هزینه های غیر قابل پیش بینی

در یک اجاره فرعی معمولی، شما مسئول ترمیم خسارات وارده هستید. با این حال، اجاره دهنده فرعی شما – یا صاحبخانه آنها – معمولاً ملزم به تعمیر و نگهداری مناطق مشترک هستند. اجاره نامه ای که مستاجر اصلی دارد را بررسی کنید و ببینید چه کسی مسئول نگهداری های مختلف ذکر شده است.

در بیشتر موارد، اجاره نامه های فرعی، اجاره نامه های خدماتی کامل با اجاره ماهانه ثابت هستند. این اجاره با نرخ ثابت به این معنی است که هیچ هزینه تعمیر و نگهداری منطقه مشترک (CAM) و سایر هزینه های غیرقابل پیش بینی وجود ندارد. می تواند بودجه بندی برای پرداخت اجاره را آسان تر کند.

معایب واگذاری فرعی فضاهای تجاری

معایب اجاره فرعی بیشتر لجستیکی یا قانونی است. این مشکلات را نباید نادیده گرفت زیرا ممکن است برای شما هزینه داشته باشد که در ابتدا به آنها رسیدگی نکنید.

سازگاری تجاری

ممکن است در نحوه استفاده از ملک محدود شده باشید. حتماً منطقه بندی را در منطقه ای که می خواهید اجاره فرعی کنید بررسی کنید تا مطمئن شوید که نوع کسب و کار شما مجاز است. همچنین مطمئن شوید که سایر مشاغل موجود در فضاهای مجاور با شما سازگاری دارند. وقتی با مشتری در حال صحبت با تلفن هستید، نمی خواهید صدای کوبیدن بلند یا سایر صداها را داشته باشید.

اجاره فرعی همچنین می تواند بر دسترسی شما به تابلوهای بیرونی و داخلی یا سایر اشکال تبلیغات تأثیر بگذارد. ممکن است برای مشتریانی که به دفتر شما می آیند، احساس “کسب و کار کوچکتر” ایجاد کند. به همین دلیل، اجاره فرعی از شخصی در همان حرفه مفید است. به عنوان مثال، یک وکیل ابتدا باید به دنبال اجاره فرعی از وکیل دیگری باشد، اگر آنها فضای مشترکی دارند. با همکاری با سایر حرفه های مشابه، می توان جو کسب و کار کوچک را از بین برد.

شرایط نامطلوب می تواند به شما منتقل شود

اگر با اجاره دهنده فرعی یا مالک فرعی مشکل دارید، ممکن است مسائل حقوقی به وجود بیاید. برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض قانونی خود و محافظت از حقوق خود به عنوان یک مستأجر فرعی، حتماً از یک وکیل بخواهید که اجاره نامه فرعی شما و اجاره نامه اصلی را قبل از امضا بررسی کند.

پیش فروش برج های چیتگر منطقه 22 با شرایط ویژه در پرداخت و اقساط بلند مدت

اگر اجاره‌دهنده فرعی یک معامله «بد» با صاحبخانه خود مذاکره کرد، ممکن است سعی کند هزینه‌های خاصی و اجاره بالاتر را به شما منتقل کند. حتماً هم اجاره نامه فرعی و هم اجاره اصلی را بخوانید و شرایط اجاره فرعی خود را با سایر اجاره ها و پیشنهادات قابل مقایسه در فضاهای مشابه مقایسه کنید. 1 این یکی از دلایلی است که چرا باید قبل از تصمیم گیری در مورد هر فضای خاصی تا حد امکان به فضاهای دیگر نگاه کنید.

پیش فرض توسط Sublessor

اگر اجاره‌دهنده فرعی شما با پرداخت نکردن پول به صاحبخانه یا مدیر ملک، قصور کند، می‌تواند بر اجاره‌نامه فرعی شما تأثیر بگذارد و حتی ممکن است منجر به تخلیه شود. 2 برای مثال، شما اجاره بهای اجاره دهنده فرعی را می پردازید، اما اجاره دهنده فرعی به صاحبخانه آنها پرداخت نمی کند. شما می توانید با گنجاندن یک بند در حقوق اجاره فرعی خود برای بازیابی هزینه ها و خسارات در صورت اخراج به دلیل آن، به پیش فرض اجاره دهنده فرعی رسیدگی کنید.

تاخیر در خدمات تعمیر و نگهداری

اگر به تعمیر ملک یا سایر خدمات ارائه شده توسط صاحبخانه نیاز دارید، ممکن است همچنان مجبور باشید برای رفع مشکل از طریق اجاره‌دهنده فرعی مراجعه کنید. این می تواند باعث تاخیر و سردرد در رسیدگی به مشکلات شود و می تواند راه حل های قانونی برای مشکلات حل نشده را پیچیده کند.

خط پایین

با وجود معایب، اجاره فرعی به طور کلی به صاحبان مشاغل جدید و کوچک راهی مقرون به صرفه و راحت برای خروج از دفتر خانگی و ورود به دنیای واقعی را ارائه می دهد. مهم است که مزایا و معایب هر فرصت را بررسی کنید و از یک وکیل حرفه ای یا مشاور املاک دارای مجوز استفاده کنید که اسناد را قبل از امضا بررسی کند.

چگونه می توان برای اجاره فرعی تجاری مذاکره کرد؟

اگر در نظر دارید یک اجاره فرعی تجاری برای کسب و کار خود در نظر بگیرید، از اولین پیشنهاد استفاده نکنید. فضایی را که می گیرید، فضایی که نیاز دارید و قیمتی که می گیرید را در نظر بگیرید. پیش فروش برج های منطقه 22 اطمینان حاصل کنید که قرارداد اجاره فرعی شما شامل شرایط مطلوبی مانند دسترسی به تجهیزات و مناطق مشترک است و از شما در برابر هرگونه پیش‌فرض اجاره‌دهنده محافظت می‌کند. برای مذاکره در مورد شرایط نامطلوب، همیشه بخواهید که اجاره اصلی اجاره دهنده فرعی را ببینید.

رشد جمعیت و افزایش عرضه و تقاضای مسکن

اجاره فرعی تجاری چیست؟

اجاره فرعی تجاری ترتیبی است که یک تجارت یک ملک تجاری را از مستاجر (یا یک مالک فرعی) اجاره می‌کند، نه اینکه مستقیماً با مالک قرارداد اجاره کند، اگرچه رضایت مالک برای اجاره فرعی الزامی است. 2 اجاره های فرعی تجاری ممکن است گزینه مقرون به صرفه و انعطاف پذیرتری برای صاحب کسب و کار باشد، اما با معایبی مانند شرایط نامطلوب و ناسازگاری تجاری با دیگرانی که فضای مشترک دارند، همراه است.